![]() |
smegma
Hallo iederen!
Ik vermoed dat ik smegma heb omdat ik het niet goed kan wassen door nauwe voorhuid.Ik ga volgende week ook naar het ziekenhuis om te kijken wat ermee moet gedaan worden de huisarts zij dat hij d8 dat een besnijdenis het beste was.Maar ik vroeg me af als ik een besnijdenis heb gehad kan het smegma dan wel weer snel weggaan?Hoop snel wat van jullie te horen. PS:gelieve geen reacties van dat het zo vunzig is!(y) |
Citaat:
En je kunt het natuurlijk veel beter schoonhouden na de ingreep :)... |
Gewoon oprekken die voorhuid.
En sja als je een dikke eeltlaag op je eikel lekker vind, neem een besnijdenis! |
Je hoeft niet meteen te laten besnijden afaik.. volgens mij kan je ook gewoon een klein sneetje laten maken zodat het allemaal net wat flexibeler gaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ah, klinkt logisch. Nou ja, ik zie niet in waarom je je niet zou laten besnijden als t allemaal wat te krap is. :) |
In principe heeft iedereen smegma. Smegma is namelijk niets anders dan een mengsel van dode huidcellen en talg. Als je dit niet goed kunt verwijderen kunnen bacteriën er op groeien, en daarmee loop je het risico op vervelende infecties. Het is dus belangrijk dat je het weg kunt halen.
Na een besnijdenis kun je jezelf weer goed schoonhouden, en zal je er dus ook stukken minder last van hebben. Nu is er overigens wel een andere manier om de voorhuid te verwijden zonder die weg te halen, maar dit wordt niet zo vaak toegepast. Ze maken dan een z-vormige snee om de voorhuid te verwijden (als je het in een z snijdt krijg je betere resultaten dan met een rechte snee ivm littekens enzo) Laat je gewoon informeren in het ziekenhuis, daar weten ze wel wat voor jou de beste optie is. |
ok bedankt iederen bij het ziekenhuis weten ze het vast wel wat ze ermee moeten;)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |