![]() |
kleding
wat draag jij het liefts?!
|
Mn meest basic outfit, grijze jeans, lichtgrijze schoenen, lichtgrijs topje met zo'n standaard zwart vestje eroverheen :)
en dan nog leuke sieraden erbij. Oh en ik vind mijn ongelovelijk lompe witte pyiamabroek + wit shirtje met zwarte opdruk helemaal geweldig <33 (voor als ik thuis blijf zitten :P) |
True Religion Jeans en 7 For All Mankind
beste broeken ooit ! |
Ligt aan mijn bui wat ik het liefste draag: ene dag een jurkje, de andere dag een baggy broek...
|
Mijn donkerblauwe jeans met groot, wit damesoverhemd (het is niet echt als een blouse) en daarover mijn lichtblauwe denim giletje. Dan nog een margriet in mijn haar en havaiana's <333
|
Citaat:
Ik draag zelf ook altyd blousjes en dan met een spijkerlegging of skinny (Y) En dat blousje heb ik ook gehad in het wit !!:D |
.
|
kopen jullie welleens merkkleding online ?
|
Een skinny jeans, allstars of Diesel soortgelijken, een mooi gecentreerd hemdje, leuke tas erbij en ik ben klaar om me buiten te begeven.
|
M'n kilt met argyll jasje en donkere kilthoses :P helaas is het daar nu VEEL te warm voor en het is niet een super practisch kledingstuk....
Dus iets wat ik het liefst dagelijks draag; overhemd met pullover en spijkerbroek. Schoenen: MN BROGUES <3 Oja en de oude broeken van mn pa die al 30 jaar oud zijn maar VET lekker zitten. Daniel |
Citaat:
Dan kan ik meteen zien of het goed zit:P |
hoge zwarte skinny, zwart shirtje en mijn lievelings-bruine sjaaltje en veel armbanden en los haar.
|
Italiaans overhemd (Xoos), donkerblauwe jeans, (Pall Mall) nette bruine schoenen met punt (Dolcis), bruine riem, brede klok, bril in het haar (alleen met lang haar) (Ray Ban Aviator of Wayfarer)
En jah ik winkel online, want sommige kleding is gewoon niet te krijgen in de winkel. Interesse in een foto, ik hoor het wel |
Ik heb vrijwel altijd spijkerbroeken aan. Nooit anders gedaan voor zover ik me het kan herinneren ;)
|
Ik ben een gelegenheidskleder.
|
.
|
Ah die bloesjes zijn wel schattig. Maar wel vreselijk duur en ik begrijp ook niet waarom je er dan meteen 5 van koopt;)
|
In de gemiddelde kleding kast van een vrouw hangt ook voor een klein fortuin, en naar mijn idee wordt het meeste nog niet gedragen ook.. :P
|
haha. ja klopt:P in mijn geval valt het wel mee, maar de meeste vrouwen hebben dat iig wel ja;)
|
[.
|
ik draag het liefst jeans en een basketbal shirt en witte nikes
|
Ik draag eigenlijks alles (A)
Ik draag het meest spijkerbroeken en shirtjes. Maar in de zomer altijd rokjes en jurkjes !! en ik draag in de zomer altijd slippers en als ik een spijkerbroek aan heb draag ik nike air max. xxx Dunjaa:bloos:_O_*O* |
Gewoon een spijkerbroek met een simpel shirt.
|
baggy broek of een beach broek en altijd gewoon simpele t-shirt
|
Leve het eenvoudige t-shirt,
Leve de klassieke jeans, Leve de gemakkelijke trui. Gewoon makkelijke kledij... |
Ik vind dat je zelf mag weten wat je die dag aan trekt, als je lievling’s kleding stuk in de was zit dan heb je wel een slechte bui, maar je kan niet alles hebben.
Als je niet weet wat je moet aan trekken dan vraag je toch of je nieuwe kleding mag kopen? Is toch niet zo moeilijk? |
Citaat:
Overigens vind ik 61 euro heel goedkoop... |
ik draag het liefst pokemon shirt:)
met een wijde plapbroek_O_ en met sandalen:rolleyes: en ik haat jullie:eek: |
ik draag nu een broek en een trui
het liefst draag ik een onderbroek met een hemd :$ |
spijkerbroek
met riep shirt en mooie schoenen |
Een donkere t-shirt ( zwart met kleurtjes) met een skinny jeans en een vel gekleure vest met dc schoenen n_n!
en ondergoed ofcourse x'D oeh en een studs riem :'D |
Joging broek *zwart* :D
Dikke lekker trui :D Björn borg onderbroek :D en Puma sokken :D |
Jeans (met toffe washing en vet model)
Blousse (meestal iets met ruitjes, m'n favo is zwart met in de kraag en in uiteinde van mouw roze ruitjes) Pantalon achtige dingen in camel kleur of bruin Shirtjes met niet teveel fratsen, meestal wit, dan afmaken met accesoires All-Stars! |
Haaai!! Spijkerbroek omdat het heel fijn zit. Met een leuk truitje erop en mij siraden. Omdat ik dat helemaal geweldig vind Kus, Janne |
Voor onze studentenvereniging hebben we pas geleden allemaal dezelfde shirtjes laten maken bij de site .Nu hebben we allemaal dezelfde shirts met daarop ons logo en de naam van de studentenvereniging en dragen we ze vaak bij onze activiteiten, echt heel leuk! :)
|
het liefst draag ik een metalheadbroek en een bandt-shirt of trui. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
ja dat vroeg ik me nou ook af:confused: |
oh oh wat zou dat nou toch zijn
|
Citaat:
|
:facepalm:
|
Citaat:
|
In ieder geval bedankt voor de uitleg :rolleyes:
|
metalheadbroek kan toch maar 1 ding zijn
een zwarte overzeas met rode randjes. |
ik draag het leifste skinny jeans
met in een leuk truitje;) trouwens ik slaap het liefste in een trainingsbroek met een hemp op t-shirt |
ik draag het liefst kleding dat leker zit anders voel ik me egt geririteert-O-
liefst gewoon een spijkerbroek en een shirt dat vind ik meestal wel mooi*O* |
Kleding is allemaal het zelfde merk of niet.
Het merk maakt dus niks uit. Als je het zelf maar mooi vind! |
We hebben soms wel merkkleding omdat dat mooi en fijn is. Maar soms hebben we ook gewoon goedkope kleren of schoenen van de H&M. Wij dragen merk omdat we dat mooi vinden en niet omdat we dat stoer vinden. We houden van een skinny jeans, en niet van die wijde pijpen. Omdat wijde pijpen zijn niet fijn, en ook niet mooi. Want het zit niet fijn, en het is ook erg koud want er kan wind van onderen inblazen. Wij houden van lange T-shirts want die zijn lekker warm. In de zomer dragen we meer hemdjes omdat het dan erg warm is. Wij vinden een vest handiger dan een trui want die kan je handiger uit doen.
|
Wij vinden het niet uitmaken of je merk kleding draagt of niet, als je er maar leuk uit ziet voor je zelf is het goed of dat nou merk kleding is of niet............:)
|
rick:Ik vind G-star Nike en Diesel mooi maar het is ook belangrijk dat het lekker zit.
Justin: ik vind het beetje wel het zelfde als Rick ik vind merk kleding wel mooier als het andere soort kleding, maar het moet wel lekker zitten.*O* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08. |