![]() |
welke kleur nagelak vind jij het mooist ?
welke kleur nagelak vind jij het mooist ?
ik vind rood en rose het mooist :D |
ik draag het (bijna) nooit, en als ik het draag is het vaak kleurloze, die glanzende glimmende.
|
Citaat:
|
Ik heb nou nagellak van Herôme, die het roze deel van je nagels rozer doet lijken en het witte witter doet lijken, en het geeft een mooie glans. Dat is mijn favoriet ;) Voor m'n teennagels meestal rood of oranje ofzo. Staat leuk in je slippers ;)
|
Ik mag geen nagellak op m'n vingers vanwege m'n werk (niet hygienisch enzo), maar m'n tenen lak ik altijd donkerpaars. Want dat past bij m'n kamer. Ofzo.
|
ik gebruik nooit nagellak
|
Ik heb nooit blote tenen, gedver, en ik hou mijn vingernagels heel kort vanwege pianospelen en daar smeer ik ook nooit lak op. Maar ik vind rood het mooist.
|
Zilver op m'n teennagels omdat ik lelijke nagels heb en dat zie je dan niet en het ziet er wel zomers uit in m'n slippers. Geen nagellak op m'n nagels van m'n handen, mag niet van m'n werk.
|
op m'n tenen een of andere funky kleur als paars of rood of zeeblauw, op m'n handen iets meer vrouwelijks als zwart, rood of donkerbruin.
|
Donkerrood op je tenen. En op je vingers beetje goukleurig (heb een hele mooie van Rimmel)
|
Ligt aan mn outfit
|
Geen nagellak vind ik het mooist. Maar dan wel gepolijste nagels die je vanaf de verte tegemoet glanzen.
|
Citaat:
|
Het mooist donkerrood, op tweede paars en daarna roze en naturel
|
Ik probeer nogal wat uit, zo had ik laatst elke nagel een andere kleur, in de kleuren van de regenboog. Stond best leuk!:p
Ik vind eigenlijk alles behalve roze leuk(écht knalroze, dat het pijn doet aan je ogen lijkt me wel geweldig, helaas nog niet gevonden..), maar dat komt meer omdat ik niet zo heel erg van roze houd.. Het mooiste vind ik rode nagels, met kerstbomen erop. Dat had ik tijdens kerst gedaan :D |
Ik heb nu heel donkerbruin op mijn nagels hihi.
|
Citaat:
|
Ik heb best wel nagellak :bloos: maar draag niet alles
Heb 2 knalbauwe waarvan een echt suuper moooi is maar wel erg opvallend, zilver ook iets te. gel kan dan weer wel maar niet echt in de winter. Voor de rest veel knalroze, een rode en naturelkleurtjes of gekleurde kleine glittertjes ofzo Het meest draag ik de roze van de Hema/MissHellen heb 4 verschillende roze's ofzo xxx |
Zwart
Donkergroen, bijna zwart*O* |
Rood. En rood. En rood met glitters. En rozerood. En roodroze. En zwart. En paars met glitters waarvan iedereen denkt dat 't zwart is.
|
bloedrood vind ik altijd wel mooi, net als donkerpaars, zwart en donkergroen. ben geen emo hoor.
|
ik gebruik t neij heel soms en dn is t van dt kleurloze parelmoer ofso noemen ze t beetje glim erin
|
lekker klassiek donkerrood vind ik echt prachtig. verder vind ik bepaalde kleuren blauw ook heel mooi, roze dan weer afschuwelijk.
|
Ligt eraan.. Voor de handen het liefste kleurloos, maar voor mijn tenen mag het wel donkerrood of knalroze zijn :)
|
groen
|
Huidskleur
|
heb 3 prachtige kleuren, groen/blauw die ook echt groen of blauw is als het licht er anders op valt, glimpaars prachtig paars die wat oplicht maar oh zo mooi en super gladde donker rood ^^
alleen draag ik het nooit lang, peuter het er altijd af :P |
Geen (y)
|
de kleur die het beste bij mijn ''mood'' past :)
rood: vrolijk gezellig en druk zilver: rustig en ontspannen doorzichtig: gehaast oranje: erg vrolijk en gelukkig enz. |
roze
|
Zwart of donkerpaars.
|
bruin en bloedrood (blinkend)(y)
|
ik ben een jongen dus ik draag zelf geen
maar bij meisjes vind ik rood lilla en glitter zilver het mooist |
Zelf lak ik al jaren mijn nagels niet meer, omdat ik daar toch iets te veel nare opmerkingen over kreeg.
Maar bij meisjes zie ik dus liefst zwart, donker paars of wit. ;) Rood? Voor sommige meisjes. Probleem is dat ik het snel iets slettigs vind hebben. Zeker aan de voeten. Zo roodgelakte tenen in peeptoes? Neeh, liever niet... Maar dat is iets persoonlijk. :P |
rood & roze !
|
Ik vind groen erg mooi.
|
ik vind donker paars mooi.
|
Zwart :p
|
Citaat:
|
Alleen lak vind ik wel mooi. Maar hou de nagels maar kort. (Y)
|
licht of juist heel fel rose!:D
|
Ik doe altijd heel felroze nagellak op :)
|
fel geel fel blauw groen roze alles wat maar fel is
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01. |