![]() |
telefoongesprekken
Hey, Ik heb een vraagje over de telefoongesprekken. Kunnen die worden nabeluisterd op verzoek van degene van wie het mobiel is? Ik he been vriendin die paar telefoongesprekken heft gemaakt met haar moeder’s mobiel abonnement wat niet mocht en nu is ze bang dat haar moeder naar telfort gaat om die telefoongesprekken n ate beluisteren. Is dat mogelijk? En als je iemand kent die bij de telfort werkt? Kan degene het voor je regelen?
|
nee kan niet hoor allen de politie en alleen bij een misdrijf , geen zorgen obrain
|
Ik weet niet zeker of gesprekken tegenwoordig worden bewaard, maar als dat al zo zou zijn zouden ze inderdaad niet door je moeder kunnen worden nageluisterd ;)
|
eh en ook niet door iemand die werkt bijv bij de telfort?
|
Telefoongesprekken worden niet bewaard.
|
Citaat:
wel kan de moeder de telefoonnummers opvragen waarnaar gebeld is (als dat niet al standaard op haar rekening staat). |
Dat weet ik, maar dat kun je ook op de specificatie zien? Zij beweert dat ze de telefoongesprekken zal luisteren en dat het mogelijk is.
|
Dat is het niet. Zou mooi zijn als alle telefoongesprekken na te beluisteren zouden zijn.
|
Alleen de nummers en tijden zijn te achterhalen, een gesprek word bij hoge uitzondering door politie (Marechaussee) nageluisterd als er inderdaad sprake is van een misdrijf, dit is verre van een misdrijf.. Dit is nog niet eens een overtreding hahaha. Nouja in haar moeders ogen wel maar als je hiermee aan komt zetten bij de politie lachen ze haar moeder keihard uit!!
And so what, die moeder moet niet zo achterdochtig zijn, en vriendinvan je moet gewoon bellen met dr eigen mobiel. Dan heb je ook geen gezeik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53. |