![]() |
Saaitalie! 669
:)
|
Juist.
|
Fijne vakantie Chick Rock :)
|
Citaat:
|
Ik was alweer de laatste poster.
|
ik kan geen hekje vinden op dit italiaanse toetsenbord :\
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
# copy paste maar
|
Gebruikersnaam Berichten
Tink* 63 *Miekjuh* 46 Chick Rock 45 Kazet Nagorra 45 grl 40 Philosophy 27 Rode Panda 25 Mr Soija 22 Dark Phoenix 19 Lisa 19 Stefenootje 18 Laisve 17 Allure 15 Commendatore 13 Fumble 13 Pippeloen 12 Lucky Luciano 10 Jaeger 10 Lychee 8 Pannekoeketrut 7 Hanneke 6 bartjenl 6 Rasmusje 5 Sarah 3 JasperJD 3 Havock 2 TopDrop 1 Missy 1 |
Citaat:
Citaat:
Tot over een week! |
Doei Chickje! Het zal saai zijn zonder jou! *snikkerdesnik*
|
Ik ga ook slapen, daag!
|
Ta ta for now! *zwaait*
|
ik kom van het werk en nu heb ik een turkse pizza. nomnomnmnom.
|
Turkse pizza's zijn goddelijk lekker.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb zin in spaghetti :0 |
Dat lepeltje lepeltje komt later wel.
|
ik heb zin in roti al de hele week.
|
er was een vrouw niet goed geworden op het werk, ze had een insult en lag te trillen als een malle en zweten en schuimbekken. was heel naar om te zien. ze is opgenomen in het ziekenhuis en het laatste nieuws is dat het heel slecht ging.
|
Citaat:
|
wow :(
|
Ik heb morgen een date :D:D:D hoera
|
Wat zal ik gaan eten:
a) twee boterhammen met aardbeien (één kan niet, ik eet er daarvan altijd twee tegelijk) b) een appel c) een perenijsje d) iets anders, ik raad je het volgende aan... |
d) ik raad je een boterham met smeerkaas en sambal aan (y)
|
Citaat:
Mijn kussen is 50plus jaar oud en is 4,5 jaar geleden voor het laatst gewassen. Nu kan 'ie niet meer gewassen worden, dan valt 'ie uit elkaar. |
Citaat:
|
c) Perenijsje!
|
Citaat:
Citaat:
|
Goed zo (Y)
|
Ik heb een heel fijn deken dat een beetje gescheurd is, maar ik slaap er nog steeds onder <3 Ik kan niet tegen dekbedden, ik vind ze afschuwelijk. Geef mij maar dekens, en plaids <33
|
Oké.(y)
|
Miekje vindt mijn naam hot.:cool:
|
oh ik hou juist van mijn dekbed, als is het buiten 30 graden dan lig ik er nog onder. zalig.
|
Citaat:
|
Dekbedden zijn stom :boos: Als ik ergens een hekel aan heb zijn het muggen, en daarna dekbedden.
|
Nog 14 minuten, dan ga ik naar bed.
|
Citaat:
|
Seurreh :(
|
uiteraard heb ik al mijn geplande werkzaamheden uitgesteld tot het allerlaatste moment dus heb ik eindelijk eens een vrije dag moet ik alles doen.
nou even een to do list maken om mee te beginnen. |
Een to do list is altijd een goed begin.
|
De to do list afstrepen kost meer moeite.
|
nou het valt nog mee. moet lukken in een dagje.
|
geef mij maar wat te doen pip, ik verveel me te pletter
|
Wat moet je allemaal nog doen?
|
Oh, Pip, door dat stomme gedoe met dat vervolgeverhaalding zie ik je nu tietloos voor me met 4 piemeltjes :D :O
|
Citaat:
Citaat:
was draaien afwas (daar ben ik wel 2 uur zoet mee ;x ) huiskamer enigszins netjes bureau opruimen stofzuigen koelkast opruimen slaapkamer enigszins aan kant boodschappen Citaat:
|
Ja, ik ben raar :O Ik visualiseer veel te veel.
|
Ik ga slapen. Weltrusten iedereen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |