![]() |
Appreciatietopic/waardeertopic.
Omdat we anders geen waardeertopic hebben.
|
Vorig weekend :)
|
James Gandolfini <3 En de rest van de Sopranos-cast.
|
Hele dag met m'n 2 beste vriendinnen naar Schiermonnikoog en dat het ZO ontzettend gezellig en leuk was, en dat we nog steeds niet uitgepraat zijn en op msn vrolijk verder gaan. Luvvv them <3
|
Ik waardeer mijn nieuwe jurkje <33
|
*Hyper* *rondspringt* *verliefdheidsaanval*
Wat is ie lief, wat is ie lief! :D :bloos: |
Ik kan dat afwisselende weer wel waarderen. Van zoveel regen en zon groeit een flinke boom als ik prima! :cool:
|
Jaaaa ik ben ingeschreven voor de master *O*
|
Citaat:
|
Elmer heeft het smerigste gasfornuis ever echt weer helemaal schoongemaakt en schoon gekregegen toen ik was werken :eek: (y)
|
whoehoe ik ben weer afgevallen *O* 9.7 kg in totaal nu *O*
|
Ik heb een reep pure chocolade met chili, niet te vreten want je keel brandt weg, maar ik heb nu een paar stukjes in de hete melk opgelost en nu heb ik net zulke chocolademelk als in Chocolat. Alle drankjes die aan Johnny Depp doen denken zijn prima. :bloos:
|
Citaat:
|
Ik heb vakantie *O*
Gewoon fokking zes hele weken! En ik ga volgende week naar Edinburgh en volgende maand naar Dublin :cool: En nu kan ik allemaal gave dingen doen zoals een lange zomerjurk naaien en een boom op de wc-deur verven en fotoboekjes samenstellen! Oh mensen wat heb ik veel tijd :cool: |
Ik ga één dezer dagen blueberry muffins met frambozenglazuur maken. Met verse blauwe bessen en bestrooid met suikerhartjes. Dat waardeer ik.
|
Ik waardeer deze dag, met familie op pad! :)
|
Oh en de zon!
|
Bier
|
Terug zijn uit Engeland met een verse stapel boeken en dvd's.
Mijn vriendinnen met wie ik over een week ga kamperen. De tante van mijn moeder met wie het niet zo goed gaat maar om de fiscus te pesten haar geld nu alvast uitdeelt en waar ik een flink bedrag van heb gekregen. Like, wow, dude. :| |
Dat Cherry Springs online is! :cool:
En dat Paranoide nog veel toffer is dan ik dacht :cool: |
Citaat:
|
Mijn kamer is weer netjes (y)
|
De vakantie duurt nog maar twee weken en dat is mooi, want ik dacht dat het nog langer duurde en dat is dus niet zo. Ik wil naar school. Als ik eenmaal op school ben ga ik waarschijnlijk roepen dat ik weer vakantie wil, maar toch. Nu wil ik.
Oh en mijn kamer gaat verbouwd worden, en dat is ook mooi want het ziet er nu niet uit en er staan allemaal nutteloze dingen die alleen maar ruimte in beslag nemen. Eigenlijk is dat al jaren zo, maar ik denk iedere keer 'ik blijf toch niet meer zo lang' en dan vind ik het onzin om de boel te gaan vernieuwen. Maar ik weet toch niet wanneer ik weg ga, en als ik weg ben gaan mijn ouders het sowieso veranderen dus kan het net zo goed nu. Dan heb ik echt duisent keer meer werk- en opslagruimte. <3 |
Oh ja, mijn vader heeft van zijn werk een krat met zo'n 80 perssinaasappels meegekregen. Elke dag vers geperste sinaasappelsap. <3
|
Ja, gewoon. Ik wil terug. <3
|
Global Communication.
|
Het weer en mijn Duitse vriendin en het weer en logeren en het weer.
|
Dat het vandaag mooi weer is. Eigenlijk de hele week. Dat ik vanmiddag ga varen met vriend en vrienden. Dat ik vrij ben. Dat ik kan uitslapen. Dat de meeste dingen eindelijk geregeld zijn.
|
Ik had twee keer salaris gekregen. Dacht dat ik dan ook het salaris van iemand anders misschien had gekregen, dus ik belde vanochtend even. Bleek dat ze nog een urenbriefje in een la hadden liggen en die is later uitbetaald. +100E, prima :cool: (Y)
|
Mijn rijexamen is precies op de dag en precies op de tijd dat ik 'm wilde (y) :cool:
|
Per Nilsson waardeer ik. Net Jij, jij en jij uitgelezen, en ik kwam erachter dat een ander gaaf boek van vroegah ook door hem geschreven is (De geur van melisse), en Anders dan jij was ook zo mooi.
|
Citaat:
|
OMG ik ben echt zo blij dat ik mijn vriendje eindelijk te pakken kreeg! *O* Hij klonk heel blij en hij komt woensdag al terug en hij was heel blij me te horen want hij had steeds geen verbinding daar en ik ben helemaal blijjijiji*O*
|
Kijk eens jongens, wat een gave vlinder. Die weet ik wel te waarderen.
http://farm3.static.flickr.com/2286/...59ed334df2.jpg |
Ik kan die vlinder ook wel waarderen :cool:
|
Citaat:
OT: Mijn nieuwe hoedjes, het weer, Rome, de foto's, mijn nieuwe oorbellen + armband die ik kreeg van vrienden uit Kopenhagen. |
OMG per nilsson daar heb ik ook een paar boeken van gelezen en dat was ik helemaal vergeten :confused:
|
Citaat:
|
Goed is die he :cool:
|
Citaat:
|
Ik zat hier weg te smelten en opeens herinnerde ik me een oud topic over douchen met kleren aan. Dat ben ik vanmiddag maar eens gaan uitproberen. Het is inderdaad wel een aparte ervaring. :D
|
wtf, goed plan
|
Lol :D
|
En ik heb een nieuwe - tweedehands platenkoffer en een boek van Rien Poortvliet. En een nieuwe spijkerjack en een luchtig zomerblousje en een shirtje. En de spijkerjas was afgeprijsd van 59.95 voor 5 euro :| *o* En mijn mamma en ik hebben nog stof gekocht waar een cirkelrok van gemaakt gaat worden, en heul veul fruit. En dat was de markt!
*o**o**o**O**O**O**O* |
Gloeilampen zijn best wel fijn als het donker is.
|
Ik had gereageerd op een illustratie-opdracht voor een 19-delig kaartspel in Tim Burton-stijl, en de opdrachtgever bekeek mijn portfolio en was onder de indruk, dus positieve mail terug en een aanbod om wat af te spreken :cool:
|
oei gefeliciteerd noodles!
|
Niiice (y)
|
Citaat:
|
Mijn moeder.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16. |