![]() |
DK-meet #26
Meest recente lijstje:
Locatie: Bij fizzle thuis Datum: middag 25 augustus Wie komen er: Misschien Absinthe Martino Cherry Springs Havock Barabas Bas Kazet Pip (als kazet) Stefenootje Commendatore Waarschijnlijk TopDrop Lentekriebel Archont Kunst Zeker *Miekjuh* Biertank Rode Panda |
tvpeetje
|
Datum: middag 25 augustus Wie komen er: Misschien Martino Cherry Springs Havock Barabas Bas Kazet Pip (als kazet) Stefenootje Commendatore Waarschijnlijk TopDrop Lentekriebel Archont Kunst Zeker *Miekjuh* Biertank Rode Panda Absinthe (onder voorbehoud, jeweet) |
*o* Het zijn er al vier, jaja *o*
|
Datum: middag 25 augustus Wie komen er: Misschien Martino Cherry Springs Havock Barabas Bas Kazet Pip (als kazet) Stefenootje Waarschijnlijk TopDrop Lentekriebel Archont Kunst Zeker *Miekjuh* Biertank Rode Panda Absinthe (onder voorbehoud, jeweet) Commendatore |
Hey van mij is niet zeker. Sorry maar ivm school en ziekenhuisbezoekjes.
|
-> waarschijnlijk.
|
Datum: middag 25 augustus Wie komen er: Misschien Martino Cherry Springs Havock Barabas Bas Kazet Pip (als kazet) Stefenootje Waarschijnlijk TopDrop Lentekriebel Archont Kunst Havock Rode Panda Zeker *Miekjuh* Biertank Absinthe (onder voorbehoud, jeweet) Commendatore |
Hooh wat gezellig :bloos:
Maar kazet en pip moeten weg uit de misschienlijst, die komen namelijk niet. |
Ik kom misschien, maar misschien ook niet.
|
Datum: middag 25 augustus Wie komen er: Misschien (maar misschien ook niet) Martino Cherry Springs Havock Barabas Bas Stefenootje Lucky Luciano Waarschijnlijk TopDrop Lentekriebel Archont Kunst Havock Rode Panda Zeker *Miekjuh* Biertank Absinthe (onder voorbehoud, jeweet) Commendatore |
Als je graag wilt blijven eten, dan kan dat - maar ik kan niet iedereen voeden denk ik. Dus optijd zeggen. En even melden waar je allergisch voor bent enzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Champignons en vis zijn goed.
|
Citaat:
And I will not be at the meet! Surprise surprise. |
Ik weet nog niet of ik mee eet. Ik durf niet zoveel te beloven.
Maar ik houd niet van paprika, ketchup en augurken of andere zure dingen uit een pot. |
Citaat:
|
Joh, wat een dijenkletser.
|
En dan nog, ik zie niet in hoe je dat uit die zin kan halen.:p
|
wat een ontzettende kutgrap
|
Citaat:
Zo. :p |
Citaat:
|
Ook dat nog eens.
|
En daarom vind ik het niet kloppen. En als het wel zou kloppen was het ook niet grappig. En nu maar weer ontopic.:D
|
Grappig was het sowieso niet, inderdaad.
Ontopic! Hoera! |
Citaat:
|
Ja, ik las het in het weetjestopic. Maar sorry, nee, ik echt niet. :(
|
Nou we eten in elk geval rijst want ik weet niet hoeveel geld ik krijg om eten te kopen voor een week en we hebben zo'n tien-kilo-zak rijst staan. :bloos:
|
Citaat:
Citaat:
En dijenkletser zou een goed synoniem voor lesbo zijn. :cool: |
Ik wil ook komen :D Hangt van tentamens af.
|
De 25ste is een dinsdag hoor!
|
Citaat:
|
Jij dacht dat ik met "ik" jullie bedoelde?
|
Citaat:
blijf je eten? :bloos: |
Oeh, ik ga misschien scones bakken voor bij de thee :Bloos:
Offtopic: Niet de echte Engelse heur, daar ben ik niet zo goed in :O |
wat leuk ^^
|
Ik heb pas drie pm's ontvangen. Dus er komen maar drie mensen voor zover ik weet. Je moet wel pmmen he, anders heb je mijn adres niet en ga ik ervanuit dat je niet komt! :)
|
Ja, allemaal héél leuk en héél aardig maar ik zit gewoon weer op school tijdens die meet he
|
Toch niet de hele dag? Anders kom je gewoon na school! (of zit je niet in utregg op school?)
|
nou we hebben de eerste week meestal op maandag roosters ophalen en op dinsdag een excursie waar ik die maandag wat over hoor. Dat is meestal wel tot in de avond, maar mocht het in utrecht in de omgeving zijn hoor je dat die maandag wel :")
|
Okee! :)
|
Maar aangezien het dinsdag is, moet ik gewoon werken en zal ik er helaas niet bij zijn.
Ik dacht dat het om zaterdag ging :( |
Ja als het op zaterdag was geweest, was ik ook wel von die party.:p
|
Ik kan niet komen. :(
Laatste tijd ging het heel goed met m'n rug maar nu de laatste 3 dagen is soms de pijn niet uit te houden. Sorry. :o |
Oké, ik maak scones! Heeft er iemand nog voorkeur voor aarbeien- of frambozenjam?
En elea fizzle naamzoek, weet je al een tijd? |
Ik wil ook miekjuh zien! :(
|
:Bloos: Dan moet je ook komen! Of mij een keer minimeeten!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57. |