![]() |
s.com auto/motor meeting-toertocht?
Leek me wel een leuk idee.
Ergens in het land afspreken, mooie route rijden, gezellig kletsen, en in de avond wat eten en drinken. Nu is het nog min of meer vakantie, dus het zou kunnen. Als er animo voor is. |
Oh dat is leuk, laatst gedaan met de Ford Focus club :cool: I'm in (afhankelijk van de dag uiteraard)
|
Afhankelijk van 't tijdstip en de geďnteresseerden, misschien!
|
(Y)
|
noem maar een tijdstip, en een datum.
In principe kan ik volgende week nog wel, vanaf woensdag. Daarna wordt t weekend... Locatie zou limburg kunnen zijn, zijn daar mooie routes te vinden. Met in de avond een hapje in een nette tent. maar misschien eerst wat meer aanmeldingen ;) |
als het helemaal in limburg is haak ik af, kan het niet wat centraler? Overal zijn wel mooie routes te vinden. Voor mij op een vrijdag en anders zat/zo
working class enzo |
Citaat:
Ergens anders is ook best, ik deed maar een gooi ;) ( als het mooi weer is, wil ik voor de avond best een bbq in mijn achterbak laden, en wat vlees meenemen. Je weet wel, als moderne cowboys/girls met stalen paarden... ;) ) |
haha das wel gezellig. Ik heb (niet heel origineel natuurlijk) de route nog die we met de focusclub gereden hebben. Vond ik een mooie route. Ook stukjes off road, mooie stopplekken, leuke, interessante weggetjes.
Dat was op de veluwe zo in de buurt van apeldoorn. Dat is behoorlijk centraal zou ik zeggen. (http://s303.photobucket.com/albums/n...view=slideshow voor de indruk) |
Ik heb de foto's bekeken en vraag me toch wel af wat daar nou zo leuk aan is.. Allemaal in je eentje in de auto zitten en achter elkaar aan rijden.
|
mijn vriend zat bij mij in en we hebben onderweg vele stops gemaakt, samen geluncht bij een pannenkoekenrestaurant en gewoon heerlijk genieten van de natuur om je heen, de leukheid van de wegen die je rijdt en natuurlijk allemaal mensen met dezelfde interesses als jij (y)
Het is niets aan als je niet van autorijden geniet, en dat doe ik wel :) |
Citaat:
;) Ziet er leuk uit Qimm, en gefeliciteerd. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
*reserveert plekje bij Mephisto achterop*
|
Afhankelijk van de datum en beschikbaarheid van een voertuig alhier, ben ik van de partij (y)
|
Citaat:
It's a dirty job, but somebody has to do it :D |
Schiet anders maar wat data, dat mensen kunnen...
|
volgende week kan ik wel, muv 27 en 28e ivm trainingsdagen voor de intro.
|
ik ga het de komende weekenden niet redden, té veel gedoe op de planning. Trouwen is serious buisness zeg. Als het 2e helft van oktober gaat gebeuren dan kan ik wel :P
|
leuk idee
maar een toertocht met auto's en motoren tegleijk werkt niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, dan kom je toch gewoon bijeen in een café oid en rijden de auto's en motors onafhankelijk van elkaar een route om daarna weer bij dat café uit te komen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nu wil ik mee |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmm, grappig maar ik kom niet. Ik zie de reacties nu al voor me...:D