![]() |
Wat heb jij altijd al willen weten over Saaiheid? #670
vertel.
|
Todd Rundgren *O*
|
O en die gast weet ook niet het verschil tussen een chapter summary en een chapter introduction. Hij heeft geen introduction, maar onder het kopje summary zet hij wat hij waar heeft besproken, alleen dan dus zonder conclusies:D
|
Vreemd. Waarom hebben ze die jongen niet geleerd hoe hij een verslag moet maken?
|
ik heb een topic geopend op EROP UIT :cool: hopelijk wordt het een knetterend succestopic. in afwachting daarvan ga ik maar een boterham smeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan niet antwoorden op je topic katje want dat heb ik nog nooit gedaan, ik heb uberhaupt nog nooit gekampeerd.
|
Citaat:
|
ja dat lijkt me ook helemaal niks voor mij.
|
Kamperen <3
Heerlijk die discussie ook. :p |
Alle gave mensen houden van kamperen.
|
:cool:
Ik heb ook al gereageerd. |
Citaat:
|
Vorig jaar is er een kind Tiziano-Diego-Valentino genoemd :D :(
|
Even iets heel anders;
mochten mensen zich aankomend weekend vervelen. Op Festival Boulevard in Den Bosch (sowieso erg leuk om naartoe te gaan) speel ik in de voorstelling Draad. Op zaterdag en zondag om 21.00u. :) |
Ik ben trouwens misschien lactose-intolerant.
|
Het duurde echt lang voordat Saaitalië vol was!
|
Ik heb voor de eerste keer gekampeerd deze vakantie en het was gelukkig mooi weer. Met slecht weer lijkt me het superkut. En het is wel een heel gedoe en geregel want er is weinig ruimte in de tent, je moet alles goed organiseren. En je moet je waardevolle spullen steeds meenemen. En je kan niet overdag even op je bed gaan liggen want dat is bloedheet. En als je 's nachts moet plassen is dat best naar. Het was wel heel gezellig, maar ik heb toch liever een bungalow.
|
vinden jullie ook dat mannen op een heel onpraktische manier hun shirt uittrekken?
|
Citaat:
Ik moest net hardop lachen toen ik dit las http://www.newssocket.com/features/article/231/ |
Je kunt ook gewoon naar een fatsoenlijke camping gaan waar je tent niet leeggeroofd wordt en je tentplaats is omringd door bomen.
En de meeste volwassenen zijn lactose-intolerant, de een heeft er alleen sneller last van dan de ander. Als je jarenlang geen lactose binnenkrijgt, maak je steeds minder lactase en dan ga je er wel last van krijgen als je ineens wel melk drinkt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou ik ga de vaporizer eens aanzetten voor de grap. ik word helemaal chagrijnig van niks te doen hebben en dit godvergeten KUTweer (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik typte dit in het wistjedattopic, maar het is daar niet echt van toepassing, dus dan maar even hier.*o*
Ik vind het opvallend dat maar een klein percentage Nederlanders foutloos spelt, terwijl de regeltjes toch echt zo moeilijk niet zijn. Ook veel hoger opgeleiden maken fouten. In alle groepjes waarin ik tot nu toe een verslag heb moeten maken, zat minstens één iemand die niets begreep van d's en t's ('in strijdt met, probeerd :(). |
Citaat:
|
Haha dat viel mij ook op, alluurgluurbuur :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik ben een beetje verzopen door die regenbui. :(
|
Citaat:
|
Hoi.:bloos:
|
Hoe gaat het met jou? :)
|
Citaat:
|
Ik vraag me toch wel af hoe crappy klassikale basisscholen dan wel zijn. Hebben jullie echt nooit spellingsregels geleerd? Dat je gewoon een kaart hebt waarop in kindetaal een regel staat en dan dertig voorbeeldzinnen die je correct moet invullen om te kijken of je het begrepen hebt.
|
@pisa: Wel ok. Ik ben een beetje aan het niksen. Wel lekker op zich. Muziek van de soundtrack van Mamma mia the movie aan het luisteren, daar word ik vrolijk van.:) Heb jij die film gezien?
|
Citaat:
|
Ik ben tot kwart voor 3 op bed gebleven, niet normaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Big deal :confused:
|
Citaat:
|
Ik vind het niks voor mij, alluur, ik ben niet uitermate fan van de muziek enzo. Misschien ooit als ik hettoevallig eens tegenkom ;)
|
Ik was ook niet uitermate fan van de muziek.:bloos:
|
Citaat:
|
Musicalfilms (N) Live Musicals (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34. |