![]() |
Verliefd op een jongen van vakantie..
Hoooi, ik heb deze vakantie een hele leuke jongen ontmoet het ging zo..:
We gingen die avond uit met het hele hotel en ik had met een aantal jongens gepraat op de weg naar die discotheek en ook hij ging tegen me praten. Later in de discotheek ging hij ook met me dansen en hij bleek een vriend te zijn van de jongen die mijn zusje leuk vind. (zij hem) Dus hij ging hem zoeken en vond hem en we hadden met ze 4ren de hele avond gedanst tot half 5 ofzo en ook gezoend. De volgende dag kwamen ze in de avond bij ons zitten en waren we de rest van de avond bij elkaar. Nu heb ik hem dus op msn en vind ik hem echt leuk geworden. Hij had het ook over of ik hem nog een keer wou zien enzo. Hij zegt ook altijd like you maar weet niet helemaal wat ik daarvan moet denken. Enja ik weet niet of hij me nou echt zo leuk vind als ik hem. Misschien is hij me een beetje te perfect aan het worden. Hij woont in zwitserland trouwens. En mijn vraag aan jullie is moet ik het gewoon vragen of gewoon afwachten hoe het gaat. Hij is niet zo open op msn dat is wel jammer. In het echt was hij dat wel, maar zo zijn jongens gewoon denk ik. thnxx voor het lezen hoop dat je me een goede tip kunt geven haha:p |
Zwitserland is wel wat ver maar als je hem echt leuk vind moet je gewoon weer wat gaan afspreken;)
|
Wat is nou eigenlijk precies de vraag?
|
We dachten aan de kerstvakantie:p
Mja me vraag is of ik het gewoon moet vragen of moet afwachten en kijken hoe het gaat. Dat vragen vind ik zo direct en als hij het niet zo serieus ziet is het nee. Wil niet hard afgewezen worden ofzo:p Mja hoe ik er dan achter moet komen weet ik niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou hoe zouden jullie het aanpakken..
|
Zie jij het zitten om een relatie met iemand in Zwitserland te beginnen? Je klinkt namelijk niet alsof je heel sterk in je schoenen staat en dan ga je dan wel nodig hebben. Ik denk dat het weinig kans van slagen heeft, zeker aangezien jullie elkaar niet eens echt hebben leren kennen voor dat jullie weer naar je eigen land gingen. Maar als jullie het allebei willen proberen, why not? Maar dan moet je daar dus eerst achter komen en dat zou ik wel via internet doen aangezien je niet binnen vijf minuten weer thuis bent als hij nee zegt.
|
Ik had een raar exvriendje waarbij het nogal bruut was uitgegaan en daardoor heel achterdochtig ben geworden mja. Ik ga ook echt niet eerst daar heen of laat hem eerst hierheen komen voordat ik dat weet natuurlijk. Mja ik vraag het wel gewoon op msn zie dan wel..
|
Kijk hoe het loopt, misschien is het contact binnen een maand al weer flink afgezwakt. Is dat niet zo, kan je in oktober altijd nog afspreken om naar daar te gaan of hem in NL uitnodigen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35. |