![]() |
Wel/niet mooier lichaam
Wat doen jullie wel of niet voor mooier lichaam bij de volgende punten:
Zonnebank? Fitness/spieroefening? massage? veel water drinken? |
Zonnebank? Toen ik nog thuis woonde, ja, nu niet meer
Fitness/spieroefening? Yup massage? Nope. (Helpt dat dan?) veel water drinken? Yup |
massage, voor ontspanning en je huid strakker te trekken ofzo als je het regelmatig laat doen
|
ik doe niks voor een mooier uiterlijk, ik doe de volgende dingen omdat t moet,voor de lichamelijke dingen zeg maar:
sport en massage zonnebanken(ik heb zonne allergie en water drink ik nooit alleen andere drinken, maar dat is wel veel wat ik drink |
Sport, veel water drinken, ontharen.
|
-Géén zonnebank (word je imo alleen maar lelijker van, zie rimpels op de borsten op latere leeftijd *ieeeee*)
-Veel water drinken -Gezond (vegetarisch en vetarm) eten -Massage gebeurt wel regelmatig (als ik lang genoeg aandring bij mensen in m'n buurt krijg ik wel een massage gheh) -Hmm sport doe ik eigenlijk te weinig...ik ga wel overal te voet of met de fiets naar toe maar dat is het dan ook wel (tenzij dansen sport is) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zonnebank maakt je huid ook wat dikker ofzo, je houdt wordt ern minder strak door ofzo (rimpeliger ja)
Maarre die zonnebank is ook neiet echt gezond hoor als je het te vaak doet... Genoeg redenen voor mij om er niet onder te gaan....heb al zo'n lichte huid |
Citaat:
|
ik ga fitnessen in het schooljaar
ontharen zoveel mogelijk zon vangen voor een bruinere tint veel water drinken |
Zonnebank? neej...
Fitness/spieroefening? jah, maar alleen maar spieren vinnik wel weer erg actief... massage? geen idee, lijkt mij van niet eigenlijk. je voelt je toch alleen beter? veel water drinken? jah, schijnt wel te helpen, maar ik heb het nog nooit uitgeprobeert. k ga er morgen mee beginnen denk ik... |
Citaat:
Ow enne.. water drink ik ook graag.. ik drink sowieso veel.. ik heb vorig winter een blaasontsteking gehad, mede omdat ik helemaal uitgedroogd was.. ik dronk soms maar 1 glas water of cola light per dag :o Nie meer doen :o Zonnebank doe ik niet.. kvind mn licht gebruinde zomerhuidje wel goed zo.. en in de winter hoef ik niet bruin te zijn.. en van de zonnebank word mn tattoo ook meer aangetast.. And last but not least.. ik ben momenteel te lui om mn spieren te trainen.. maar ik fiets geregeld grote afstanden.. beweeg veel.. en als ik weer wat discipline kan opbrengen ga ik weer trainen.. :o |
Zonnebank: Heb ik nog nooit onder gelegen. Ik hou 't bij de echte zon.
Fitness/spieroefening: Doe ik af en toe, maar vind ik ook leuk om te doen. Massage: Nog nooit gehad, maar m'n moeder gaat een cursus volgen, dus dan wil ik wel 'ns gemasseerd worden. Veel water drinken: Ja, water is bijna het enige dat ik drink. Maar niet om een 'mooier' lichaam te krijgen. Waar is 't goed voor dan? |
Niks, niks, niks
|
Ik sport 1 keer per week en verder.....
eigenlijk niks |
Zonnebank: Als het slecht weer is lig ik er soms onder
Fitness/spieroefening: Elke dag thuis oefeningen als o.a push-ups Massage: van mamma als ik me vertild heb :D Veel water drinken: Drink veel water is goed voor je huid en transport van je voedingstoffen |
Zonnebank?
Nope, deed ik vroeger soms .. ben ik nu te lui voor. Fitness/spieroefening? Doe aan Taekwondo en train thuis ook nog. massage? Nope. veel water drinken? Nope, drink gewoon normaal. |
[B]Zonnebank? nee
Fitness/spieroefening? ja soms als ik op school ben (gratis) massage? Volgend jaar ga ik het keuzevak "sportmassage" volgen, hierbij zal ik wel vaak gemasseerd worden door mijn partner. veel water drinken? nah drink wanneer ik dorst heb wel veel, ene dag meer als anders. |
fitness en water drinken zijn voor mij wel weggelegd... zonnebank in de zomer heb k niet nodig want k krijg wel snel n bruin kleurtje
x |
Zonnebank? YUP
Fitness/spieroefening?YUP massage? YUP veel water drinken? YUP :D:D:D |
Zonnebank doe ik nie, veel te riskant op huidkanker en je ziet mooi het verschil tussen een kleurtje van de zonnebank en een kleurtje van de echte zon. Alleen ben ik niet echt het type die graag in die warmte zit te bruinen, daarom zou zonnebank wel handig zijn ma toch doe ik het nie. Resultaat is wel bruine armen, hoofd en al de rest bleek :eek: . Zit er nie mee.
Voor de rest gewoon buikspieroefeninkjes en water drinken :D . Het bevalt me wel dat water, vroeger kreeg ik het zelf niet binnen :confused: . xxx Faith |
Ehhmmm Zonnebank heb ik niet.
Fitness en spieroefeningen doe ik dagelijks. Sins het chronisch gebrek aan een vriendin kan ik tot mijn groote spijt geen massages krijgen :( en waterdrinken , doe ik vrij veel ten eerste omdat je lijf het nodig heeft en ten 2de het helpt bij fitness en spieroefeningen, want je spieren bestaan immers voor een deel uit water. groeten the conquer |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Zonnebank?
Yepz!! Ongeveer 1x er week dus da valt ook wel meej.. Fitness/spieroefening? Geen fitness maar zelf doe ik wel spieroefeningen. massage? Nopez.. maar heb der nix op tege as ik die krijg :D veel water drinken? Meestal 1,5 liter op 'n dag, wa noem je veel he? Verder sport ik wel redelijk veel, vooral as ik op wedstrijd ga want dan moet ut perfect zijn! Maar ik doe di verder nie om mooi te zijn ofzo.. Doe ut gwoon en that's it! |
Citaat:
2. Nope! onzin...... sport wel 3. Nope! Maar is altijd wel welkom 4. Nope!...... water: nee. Bier: Graag. Ik vind het soms onzin en gezeur om alles te doen voor een iets mooier lichaam. Maar weinigen zien het helemaal. Voor geestelijke reden. ok........ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zonnebank? nee
Fitness/spieroefening?nee,alleen sit-ups voor mijn buikspieren massage?nee,alleen op reis ;) veel water drinken?'k heb gehoord dat dat goed is voor je lichaam,ga ik ook eens mee beginnen(maar eeneneenhalf liter is echt wel teveel voor mij :eek: ) |
Zonnebank? 1 of 2 kuurtjes per jaar en in de winter ongeveer 2x per maand
Fitness/spieroefening? fitness 3x per week en doe daarnaast thuis nog 500-750 buikspieroefeningen per dag massage? zou wel willen, maar ja............ haha veel water drinken? yup, water is lekker |
Zonnebank? Nee, ik blijf liever spierwit, je ziet dan het verschil in de winter ook niet zo erg :p
Fitness/spieroefening? ehh... :S massage? sure, kom maar op ;) veel water drinken? ik probeer het maar het lukt niet altijd :S |
Citaat:
|
Zonnebank? Nope!
Fitness/spieroefening? Yup! massage? Héél soms. veel water drinken? Niet dat ik er op let. |
Zonnebank? Soms
Fitness/spieroefening? JA massage? Neuj, soms voor de gein ^_^ veel water drinken? JA, 2 liter per dag (ALTIJD) |
Zonnebank? Nope..
Fitness/spieroefening? Heeeel soms :) massage? Word je daar mooier van..? doe er niet aan iig :) veel water drinken?Yep.. maar ook meer omdat ik me dan gewoon beter voel :) |
Zonnebank? Zelden
Fitness/spieroefening? Nooit (zal wel moeten volgens mij voor m'n rug..) massage? Soms, maar ik wist niet dat dat zo goed voor je lichaam was? veel water drinken? Nope, ik drink nooit water, en zowiezo drink ik heeeeeel weinig.. Ik weet het ik leef niet al te gezond..:S |
Zonnebank? Nee, wel van plan.
Fitness/spieroefening? Wel van plan. massage? Nee, er is niemand die mij kan/wil masseren! *huilt* veel water drinken? Ja, soms. |
Citaat:
Ik ga binnekort onder snelbruiner :P zit pas een week op bodybuilding ( eerst ff vetverbranden en dan lichaam bij trimmen) en drink 4l bron water per dag :) |
Zonnebank? Af en toe in de winter, als ik er echt heel wit uit zie
Fitness/spieroefening? Op 't moment niet zo veel maar ga na de vakantie weer fitnessen massage? Nee veel water drinken? Ja ik probeer elke dag een liter of meer te drinken |
bier drinken, fitnessen, geen chocola eten, zonnebank is onzin (in de zomer) en verder doe ik nog meer aan sport. Beetje haren kammen kan ook geen kwaad.
|
Citaat:
* ja * héél soms ( ben lui .. ) * wil ik wel !!! ;) *niet TE veel |
Zonnebank? Nee, dat gaat mij er te onnatuurlijk uitzien. Bovendien ben ik al getint, dus tis nergens voor nodig ook.
Fitness/spieroefening? Nja gewoon op m'n werk sjouwen enzow. Over een paar weken ook weer zwemtraining. massage? Nope veel water drinken? neuh, meer melk eigenlijk |
Citaat:
|
Zonnebank? nee
Fitness/spieroefening? fiets veel, goed voor beenspieren massage? nee veel water drinken? niet echt, drink gewoon normale hoeveelheid water |
Zonnebank? 1 keer onder gelegen bij m'n tante, wel heel lekker trouwens
Fitness/spieroefening? soms buikspieroefeningen en ik train 3 keer in de week (maar nu is het nog vakantie...) massage? neu, lijkt me wel wat trouwens veel water drinken? neuj, soms bij het eten wel, maar kan ik wel eens meer gaan doen |
Citaat:
|
nou aleen zonnebank van heel dat rijtje
jahw en de andere dingen zoals, Goed schoonmaken van je gezigt enso KiZzZz |
Zonnebank?
neej Fitness/spieroefening? ik sport wel, atletiek, telt dat ook? doen daar wel ook oefeningen etc massage? neej veel water drinken? niet extra veel |
Citaat:
yup nup yup :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47. |