![]() |
Is het wel belangrijk voor me?
Ik ben Chris enzo als je al kan lezen ik vraag me af of het wel belangrijk voor me is en ik zal nu vertellen waarom.
Ik speel in een band en we treden welleens op en je merkt dat de meiden daar altijd met je willen praten maar ik wil me veel liever concentreren op de muziek dan op een meid heb ik gelijk of is de liefde beter? |
Als ik het zo lees, denk ik dat je je beter bij de muziek kan houden en die meiden nog even links laten liggen.
Het is nou eenmaal zo dat als je wat kan, dat je interessant gevonden wordt. Natuurlijk kan je met meiden omgaan enzo, maar denk ej niet dat het zonde is om de muziek te verwaarlozen? Wanneer je een serieuze relatie krijgt zal je concessies moeten doen, maar tot die tijd lekker je eigen ding doen! Succes! |
Heel erg bedankt!
|
Er is niemand die van jou verlangt dat je een vriendin moet hebben! Maar aandacht van meisjes is wel leuk! Je zou je gevlijd moeten voelen! Je zult merken, hoe afstandelijker jezelf opstelt, hoe interessanter je voor meisjes wordt!(y)
|
Concentreer je inderdaad gewoon op de muziek... (Y)
Als je op een gegeven moment verliefd wordt/meisje erg interessant begint te vinden merk je het vanzelf wel. Waarna je je nog steeds op je muziek moet blijven concentreren, want zoals je al merkt trekt dat meisjes. :P |
Doen waar je zin in hebt, simpeler kan het bijna niet. (y)
|
Combineren natuurlijk. Duh.
|
^Spoken like a true man. :D
|
Citaat:
|
je bent pas 14, dat komt nog wel.
|
Citaat:
Trouwens, 'liefde' vind ik een beetje een groot woord voor praten met een meisje :D Ik bedoel, interesse okee, maar het is niet zo dat je gelijk een relatie vol verliefdheid aangaat als je een gesprekje voert met een meisje. |
Ga lekker voor de muziek! Het is compleet zinloos om je op jou leeftijd druk te gaan maken over liefde. Je kan het inderdaad wel combineren. Het is altijd erg leuk om op het podium te staan en tijdens het spelen een beetje contact te zoeken met meiden. Maar goed, lekker je eigen ding blijven doen. Muziek moet je tenslotte ook een beetje liefde voor hebben
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51. |