![]() |
Waar ben jij nou echt helemaal niet zo blij mee?
|
We doen niet meer aan de koelkast.:P
Ik ben niet zo blij met mijn baas. Wat een eikel.(n) |
Offtopic: Nog uit het vorige topic - ja die laptop was van mijn moeder. En ik hoop maar dat mijn WAverzekering het dekt, maar ik ben net naar mijn vader verhuisd en het gaat allemaal heel moeizaam met verzekeraars overstappen en ik geloof dat ik helemaal niet verzekerd ben nu :S
|
Ik ben nu al moe, maar het is pas kwart over 11. ;(
|
Ik ben ook moe! En hier is het pas kwart over 10.
|
Ik schrok even, was bang dat ik verkeerd op de klok had gekeken maar Engeland natuurlijk :p
|
Citaat:
En ik voel me gewoon kut. Bleeeeh. |
Ik kan het echt niet waarderen dat ik echt altijd jaloers ben op iedereen. Dat ik het idee heb dat ik niet goed genoeg ben omdat ik niet hetzelfde ben als een ander.
|
Ik kan het niet waarderen als mensen niks van zich laten horen of dat alleen op mijn aandringen doen, nadat ik hen een gunst heb gedaan. En dan ook nog verontwaardigd gaan doen als ik daar kritiek op lever en menen dat ze me goed op de hoogte hebben gehouden. Bah, ik ben echt veel te naief met zulk soort dingen. Ik moet echt betere afspraken maken voordat ik iets voor iemand doe. (n)
|
Met m'n keelpijn, niet te doen.
|
Slaaptekort. Hopelijk komt vanavond daar verandering in.
|
Niet dikker worden is (n)
|
Citaat:
of wordt gewoon student, dat werkt ook (10 kilo in het eerste jaar :o). |
Citaat:
|
de hele dag op je luie reet bassie en adriaan kijken en alleen maar slagroomtaarten eten. geef het een weekje zou ik zeggen.
|
Dat ik dinsdag, om thuis te komen, vier treinen en een bus moet nemen en dat ik er geen een mag missen omdat dan mijn kaartje niet meer geldig is.
|
Citaat:
|
Dat ik dingen niet normaal kan uitleggen of verwoorden en het daarom maar helemaal niet meer probeer.
|
Ik ben niet zo blij met het tijdstip, met burka's (Sorry burka dragers), met de vliegjes in de keuken, mijn gebrek aan inspiratie en het feit dat ik zo moeilijk kan kiezen. Ik ben ook niet zo blij met de muziek die op staat en de luiheid van het moment.
|
Citaat:
je kunt ook heel veel bier gaan drinken. tegen de tijd dat je in je eentje een kratje kan wegzetten ben je ook wel wat kilo's rijker ;) |
Ik ben niet blij over het feit dat ik uit wou slapen en om half acht de werklieden achter mijn huis al begonnen met heien. Klootviolen.
|
Dat de Lidl de kussens die in de aanbieding zijn niet had! Gvd waar moet ik nou straks m'n hoofd op leggen? :mad:
|
Citaat:
|
kom jij dat maar eens tegen mijn pens vertellen!
ik eet gezond, regelmatig en normale porties en snack vrijwel niet. maar alcohol... |
Ik vertik het om met je pens te klessebesse!
|
Goed en weer ontopic.
|
Van alcohol word je wel heel dik! Dat kan ik ook niet waarderen! (om het toch ontopic te houden)
Ik kan alcohol niet waarderen want het is altijd wat met wel en niet drinkers :zucht:. ik kan niet waarderen dat bloemen zo snel dood gaan en dat ik koude voeten heb! |
Ik kan verjaardagskaarten niet waarderen omdat ze bijna allemaal stom zijn en als ze niet stom zijn er wel een stomme tekst bij zit die de kaart alsnog stom maakt.
|
Ik word echt vreselijk agressief van mensen die roepen dat klassieke muziek saai is, of dat alleen nerds en oude (en dus saaie) mensen naar klassieke muziek luisteren. Echt, dan krijg ik spannende fantasieën over schedels kapottrappen op stoepranden en over kettingzagen en over wurgen met vislijnen en over oogballen indrukken en testikels verwijderen en huiden openkrabben en haren uittrekken en en en GRRR
Want je bent juist stoer als je naar klassieke muziek luistert. En mensen die dat soort dingen zeggen hebben sowieso nog nooit naar klassieke muziek geluisterd. Ze hebben het vast weleens gehoord, maar ze hebben er nooit naar leren luisteren. Als je naar top 40 luistert, dan ben je pas achterlijk!!! :mad: |
Citaat:
OT: Ik vind het stom dat mijn oranje borduurgaren op is :( Ik kom echt 10 cm te kohoooort! :'( |
Citaat:
|
Citaat:
:bloos: |
Ongesteld zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was iets vergeten in de uni papieren, heb daar een mailtje over gestuurd en kreeg een heel vriendelijk mailtje terug. Toen ik daarop antwoordde, schreef ik de naam van de ander verkeerd. Neeeeeee. Nu ben ik dubbeldom. :|
|
Ik ben niet blij met verbindingen die wegvallen.
|
Ik krijg moordneigingen van mensen die zonder toestemming met hun tengels aan mijn werk gaan zitten.
|
Ik krijg moordneigingen van mensen die zonder toestemming aan zwangere vrouwen of aan babies gaan zitten, of je ongevraagd van advies dienen.
|
Ik ben helemaal naar van een halve middag in het zwembad. Ging ik zoals het een grote zus betaamt braaf mee met mn jongste broertje, zodat hij ook wat te doen had, vindt hij na een half uur vriendjes en laat me twee uur alleen. Zat ik daar tussen aso's en het gegil en ál die lijven en baaaaaaaaaaaaah, nooit meer. :(
|
Citaat:
Ontopic: Ik ben er helemaal niet zo blij mee dat ik me druk maak om bepaalde dingen waar ik zelf eigenlijk geen hand in heb. Heel vervelend kwaaltje dat zo nu en dan de kop toch weer op blijft steken, hoe hard ik mijn best ook doe rationeel te denken. :( |
Citaat:
OT: vermoeidheid, stomme werkdagen, stomme muziekjes, gebroken nagels (ja v-lid), moeie/lelijk/vermoeid uitziende ogen, vriendje die werkt als ik vrij ben en tot laat werken en dan nog daarheen moeten. |
dat ik zojuist dusdanig blij was met mijn eerste borsthaar (!) dat ik hem er per ongeluk uitgetrokken heb :|
|
Citaat:
En dat is dus geen naaste familie van elkaar, om dat duidelijk te maken heb ik de volgende stamboom getekend: http://img.photobucket.com/albums/v3...stefamilie.jpg |
Tweede dag in de week dat ik niet naar werk hoef omdat er te weinig te doen is. Lekker dan, omdat ik op uurbasis betaald word :\
|
Citaat:
Citaat:
@N00dles, werkt dat zo, op jouw werk? Dat ze je gewoon niet nodig hebben, dat is toch gemeen!? |
Citaat:
|
Ohw nou ik vind het gemeen!
OT: Nog steeds geen zin in werk en ik kan werk waar mensen naar huis worden gestuurd, niet waarderen, mede als mijn moeder op het moment. |
Citaat:
Je zou dit moeten uitprinten en haar onder de neus houden als ze weer ongepast gaat wrijven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12. |