![]() |
Jezelf uiten
Hoe uit jij jezelf als je boos, verdrietig, etc. bent? Sla je met deuren, schreeuw je de hele straat bij elkaar of gebruik je je vuisten? Ga je op je kamer een potje zitten janken/ boos zijn of praat je het juist uit? Vertel!
|
Ik gooi met dingen door de kamer die niet zo snel stuk gaan :P of ik gooi iets omver wat ik daarna weer kan gaan opruimen, dat helpt :P dan kan je het eigenlijk letterlijk ordenen.
Ik zet mijn muziek heel hard of ga heel hard rennen. Ik probeer me te beheersen en geen deuren meer uit z'n scharnieren te slaan :) hoewel dat eigenlijk het meest oplucht, je kunt beter met ijsklontjes gaan gooien of iets. |
Ik doe altijd zo ;)
maar dan niet dat stukje met de afstandsbediening.. |
Citaat:
|
Ik uit mij zelf door te praten met mijn beste vriend als ik behoeften heb om mijn hart te luchten.
|
Ik sla met deuren.
|
ik heb eens een hele rij me raampjes kapot geslagen,maar normaal sla ik tegen me kast aan (die is sterk genoeg).
|
Ben ik de enige die niet agressief word? :n
Ik praat, of ga gewoon iets anders doen. |
Ik word dat ook nooit agresief.
|
Wat altijd erg goed helpt als er niks is om veilig tegenaan te slaan is counterstrike...lekker ongelimiteerd virtuele mensjes afschieten.. en anders heb ik een mooi kussen om alle veertjes uit te slaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |