![]() |
Wat vonden jullie van michael jackson??
Ikzelf luisterde nooit naar zijn muziek.
Pas sinds hij dood is luister ik naar zijn muziek en vind ik m ook wel goed:bloos: Wat was jullie reactie op zijn dood? Wat vonden/vinden jullie van zijn muziek? |
zoeken is lastig
|
Koekjes <3
|
Ik stem voor die koekjes. :y
Ik vond en vind hem nog steeds niks. :/ Hij veranderde van aan wereldberoemde maffo die veel platen verkocht heeft ineens naar dč poplegende. |
burp
|
mensen vergeten vaak dat er een leger aan topmuzikanten (bv half Toto op Thriller) en producers achter de beste man stonden. Maar dat laat niet weg dat het een groot talent was waar weinig moderne artiesten aan kunnen tippen.
|
Citaat:
|
Moderne artiesten is een te ruim begrip.. Bovendien was hij niet echt multidisciplinair.. Ik vind het persoonlijk nogal krom om buiten genres om te vergelijken en zelfs binnen genres komt het op smaak aan..
o.t. ik heb de muziek van hem nooit echt geweldig gevonden en dat verandert niet door sterfte.. |
Ik ben nooit echt fan van 'm geweest, maar nummers als Billy Jean, Thriller en Beat It heb ik wel altijd gewoon goed gevonden.
|
Citaat:
|
Michael Jackson was een jeugdheld van mijn ouders, dus ik ben er een beetje mee opgegroeid en hij was echt wel een talent, ookal heb ik er niet veel meer mee. Waar ik alleen niet tegenkan is die enorme hype die opeens is ontstaan na zijn dood. Eerst was hij nog een creep en nu opeens een held. Voor mij is hij altijd meer dat 2e geweest overigens.
|
Het creep verhaal is vooral opgeblazen door de media en heeft niets met zijn muziek te maken. Care dus.
|
Ja, inderdaad.. Dat vind ik ook. Hij had goede muziek, daar gaat het uiteindelijk om, want daar was hij artiest voor.
|
Dat is nou juist wat ik bedoel... Terwijl de media hem eerst afschilderde als engerd, lijkt dat nu opeens allemaal verdwenen te zijn.
|
Haha, echt geinig. Mijn opa meent nog steeds dat het allemaal een stunt is, en dat hij gewoon nog leeft. Dat hij alle media-aandacht zat was, en nu ondergedoken zit ergens :')
|
idd hij zit nu lekker ergens te kaarten met curt cobain, 2pac en elvis natuurlijk (y)
|
^ En bitches te klappen met Biggie.
|
ik vind hem een goede zanger en wel wat goede nummers maar hij is veel en veel populairder na ze dood en dat vind ik best wel krom
|
Ik heb niets met zijn muziek en hoorde pas van hem toen hij overleden was.
|
vond hem niet veel aan. ik snap niet dat hij de king of pop word genoemd
|
Met hem zelf niets eigenlijk, maar zijn muziek is wel cool en sommige dingen van zijn dansjes ook (:
Maar wel jammer is dat hij na zijn dood ineens weer populair wordt, terwijl hij net een come back zou maken, echt heel vreemd.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49. |