Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Ik ben verliefd:s (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1768201)

lukasioh 17-08-2009 14:47

Ik ben verliefd:s

Ik ben een jongen van 13 jaar en ik ben verliefd op een meisje. Ik ga net naar de middelbareschool dus ik zie haar niet veel meer. Maar ben toch verliefd ik durf het haar niet te vertellen want ik ben bang dat haar vrienden mij uitlachen:s Kan iemand mij helpen?

Myuki 17-08-2009 15:30

misschien moet je 't haar toch maar vertellen, ze vindt het vast leuk om te horen. (of ze nou ook verliefd is op jou of niet) Je zult haar vrienden vast ook niet veel zien? Dan heb je er ook geen last van als ze je uitlachen. En sowieso is verliefd zijn op iemand geen reden om iemand uit te lachen, dus als ze dat doen zijn ze maar raar bezig.

Macroism 17-08-2009 19:37

Ben je zelf vrienden met haar of kent ze jou nog niet zo goed. Als je dat zegt kunnen we iets beter antwoordt geven. :-)

I C U 17-08-2009 19:38

Ken je haar verder een beetje? Praat je wel eens met haar? In zo'n gesprek zou je het richting verliefdheid kunnen leiden en op die manier een beetje kunnen vissen. Of het gewoon tegen 'm zeggen.

lukasioh 18-08-2009 15:55

Citaat:

Myuki schreef: (Bericht 29572509)
misschien moet je 't haar toch maar vertellen, ze vindt het vast leuk om te horen. (of ze nou ook verliefd is op jou of niet) Je zult haar vrienden vast ook niet veel zien? Dan heb je er ook geen last van als ze je uitlachen. En sowieso is verliefd zijn op iemand geen reden om iemand uit te lachen, dus als ze dat doen zijn ze maar raar bezig.

je hebt gelijk:y

lukasioh 18-08-2009 15:56

Citaat:

Macroism schreef: (Bericht 29573702)
Ben je zelf vrienden met haar of kent ze jou nog niet zo goed. Als je dat zegt kunnen we iets beter antwoordt geven. :-)

we kennen elkaar al te goed ik zit al jaren bij haar in de klas we zijn bijna beste vrienden.

lukasioh 18-08-2009 15:57

Citaat:

I C U schreef: (Bericht 29573703)
Ken je haar verder een beetje? Praat je wel eens met haar? In zo'n gesprek zou je het richting verliefdheid kunnen leiden en op die manier een beetje kunnen vissen. Of het gewoon tegen 'm zeggen.

ik ken aar al te goed:y

lukasioh 18-08-2009 15:58

En heb nog een bropleem haar beste vriendin is verliefd op mij maar ik niet op haar totaal niet! ik heb echt een ingewikkelt probleem.

Alyssia 18-08-2009 17:48

Oei, dat is wel een beetje vervelend ja.
Het is wel lullig voor dat andere meisje, maar jij kunt er ook niks aan doen dat je haar niet leuk vindt en haar vriendin wel. Daar zal ze dan maar overheen moeten komen. Weet zij dat jij dat weet? Want dan kun je misschien aan haar vertellen dat je haar niet leuk vindt maar wel gewoon aardig (als je dat vindt dan ;)).
Als ze niet weet dat jij weet dat zij je leuk vindt, dan heb je er in principe niets mee te maken. Dan had ze het maar moeten zeggen, als ze wilde dat er rekening met haar werd gehouden, toch?

Ga gewoon voor dat meisje dat je zo leuk vindt! :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.