![]() |
Taurine pillen + alcohol
Een vraagje,
Ik gebruik taurine pillen voor tijdens het sporten. Soms, als het echt niet anders kan dan gebruik ik ze ook als ik wakker moet blijven. Nu is mijn vraag, kan dit problemen geven i.c.m. alcohol? In principe niet toch? Ik heb er al een beetje naar gezocht en men zegt van niet. Iemand ervaringen en/of een antwoord voor me? Groeten, Afwezig |
ik heb nog nooit gehoord van iemand die problemen kreeg van veel golden power en alcohol, daar zit namelijk ook taurine in. lijkt me dat het geen problemen geeft, maar misschien dat het anders is als het om grotere hoeveelheden taurine gaat.
Dit is het enige dat ik er verder over kan vindnen. |
Ik drink vaak genoeg rode wodka Red Bull en ik heb er nog nooit enig probleem van gemerkt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er niets gebeurd maar voor zover ik weet is er niets aan de hand. Ook ik kan er niets over terugvinden dus ik doe de aanname dat het wel goed zal zijn.
|
Citaat:
|
Mijn tanden zijn toch al bedorven dus dat maakt niet uit. :P
|
Probleem kan zijn (ik ken de concentratie taurine in die pillen niet maar ga er gemakshalve van uit dat het stukken hoger is dan in red bull oid) dat je niet goed merkt hoe dronken je bent en dat je een alcoholvergiftiging krijgt.
|
^Dat, inderdaad.
Dat is wat er ook altijd gebeurt op feestjes. Het is niet de drugs waardoor mensen in het ziekenhuis belanden, het is de alcohol. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja en daarom wordt dit forum ook Drugs & Alcohol genoemd, omdat er wel een onderscheid tussen wordt gemaakt. Ook in onze samenleving. Iedere idioot weet wel dat alcohol ook een drug is, maar het is toch wel duidelijk waarom ik dat onderscheid hier maak.
Mijn god, dat gemierenneuk ook altijd. |
Citaat:
Dus dat eerst aanpassen mrboot ;) |
Ik was hier nog niet toen er beslist werd een drugs én alcohol subforum te maken, maar ik denk dat het zo heet voor de toegankelijkheid. Als het drugs zou heten hebben waarschijnlijk veel mensen zoiets van oh nee daar zitten alleen maar ernstige drugsgebruikers....nu met alcohol erbij krijg je ook een groot deel alcohol-gerelateerde vragen erbij zeg maar.
Citaat:
Overigens weten veel mensen inderdaad wel dat alcohol eigenlijk ook een drug is, maar wordt dat lang niet altijd beseft en moet je er soms een beetje naar doorvragen. Hoe vaak krijg je wel niet opmerkingen dat drugs oh zo slecht zijn van mensen die zelf wel flink van alcohol houden... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52. |