![]() |
Adobe Premiere CS3/CS4 - schokkerig (filmpjes)
Hoi,
Als ik filmpjes importeer in Adobe Premiere, zoals van het Quicktime Movie formaat, en ze probeer af te spelen gaat het enorm schokkerig, onder Adobe Premiere. Onder bijvoorbeeld PowerDirector (ook een videobewerkingsprogramma) is dat niet het geval. Daar spelen ze prima af. Verder spelen ze ook prima af met mediaspelers. Hoe kan dit? Wat kan ik hier aan doen? We hebben notabene een goede videokaart: ATI Radeon 3870 X2 512 MB (of 1 GB in totaal voor 2 kernen, maar wordt dan 512 MB, blijkbaar). En ook een goed systeem: Intel Core 2 Quad 2,83 GHz. Ik heb een tijd geleden een tijd op Google gezocht naar mijn probleem, maar ik vond geen oplossingen. Wel dat er meer mensen waren met schokkerige beelden. Wat een zuigend programma! PowerDirector werkt dus wel, afgezien van het Capture gedeelte: dan crasht het systeem. Maar dat is weer een ander probleem. We draaien Vista SP2. Edit: Nu draaien we Windows 7. En de Capture van PowerDirector werkt nu wel. |
Ik gebruik nu trouwens Windows 7 :P
PowerDirector werkt nog steeds, en nu loopt ie ook niet meer vast als je voor Capture kiest :) Heb ook Blender geprobeerd, en die speelt video's ook schokkend af, net als bij Adobe Premiere. Hij kapt er zelfs mee als je 'Playback all sequences' kiest. Blender en Premiere gebruiken blijkbaar iets anders om films af te spelen dan PowerDirector.... |
De titel is misschien niet zo handig gekozen :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |