Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Vragen over klaarkomen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1768388)

DennisRobben 18-08-2009 16:45

Vragen over klaarkomen

Hallo,

Ik heb 2 vragen,

1: Als ik masturbeer kom ik heel snel klaar, hoe krijg ik het voor elkaar dat dat langer duurt, het is zo jammer om zo snel klaar te zijn!

2:Ik wil graag masturberen zonder klaar te komen MET sperma, bv in bed, dat niet alles ernaast ligt, kan iemand mij uitleggen hoe je toch kan klaarkomen maar dat je geen sperma spuit?

Mvg
Dennis

DBZ 18-08-2009 18:11

Vriend, daar hebben meer mensen last van;) Eigenlijk is het het handigst om gewoon net voordat je klaatkomt, ff te stoppen, totdat ie weer slap is en zo een paar keer en dan klaarkomen. Is ook lekkerder;) En verder kan je ook aan bejaardeseks denken, maar ik neem aan dat je nog wel klaar wil komen xD

Sommige mensen duwen met hun vingers tegen het gebied tussen je zak en anus. Als je dat doet, kom je wel klaar, maar komt er geen sperma uit. Om het nog mooier te maken, kan je daarna nog een keer klaarkomen. Om het minder mooi te maken, voelt het niet als klaarkomen(heb ik gehoord) en is het sowieso niet echt een fijn gevoel dat je sperma niet verder kan. Daarom heb ik het ook nooit geprobeerd.
En anders gewoon niet klaarkomen;)

Rationeel 18-08-2009 18:36

of de bekkenbodemspier ('plasspier') aanspannen op het moment dat je het voelt aankomen.

het lijkt mij trouwens niet heel gezond om die natuurlijk contractie tegen te werken, maarja wie ben ik? :)

BendeBen 18-08-2009 19:56

ja tegenwerken klinkt niet zo goed maar je kan het ook controle noemen en dan klinkt het pro :p vergt wel wat training.

wat ook goed helpt is simpele rekensommetjes doen in je hoofd. dus dan kies je gewoon 2 random getallen uit en die vermenigvuldig je, bijvoorbeeld 33x16.

DennisRobben 18-08-2009 19:59

Super thnx voor de tips!

Maar hoe span je die bekkenbodemspier aan? Hoe doe je dat?

BendeBen 18-08-2009 20:50

stel je bent aan het pissen en je wilt de straal onderbreken, dat is het aanspannen van de bekkenbodemspier. zonder veel moeite moet je je zeikstraal kunnen onderbreken (niet te lang, gewoon stop, go, stop, go) om te beginnen aan het denken aan klaarkomen zonder te ejaculeren. het trainen van de spier kan je doen wanneer je wilt. span m bijv eens met volle kracht voor 5 sec in, als dat lukt 10 dan 15 etc. of je doet gewoon aanspannen en ontspannen zoveel en zo snel als je kan. daarna moet je heel gedetailleerd je orgasme leren voelen aan te komen zodat je heel precies weet wanneer je op de point of no return zit. uiteindelijk kan je dan je bekkenbodemspier precies op dat moment aanspannen zodat ie niet gaat pompen.

DBZ 18-08-2009 23:43

Het was toch ook zo dat als je je bekkenbodemspieren traint, dat je orgasmes dan beter zijn?

BendeBen 19-08-2009 00:04

dat weet ik niet maar hoe sterker de spier hoe sterker de ejaculatie. dus geen slappe lobjes over de keeper maar snoeiharde afstandsschoten in de kruising :p

DBZ 19-08-2009 00:16

Hehehe, ja, dat bedoelde ik:)

Barry Gibson 19-08-2009 13:01

Citaat:

BendeBen schreef: (Bericht 29579822)
dat weet ik niet maar hoe sterker de spier hoe sterker de ejaculatie. dus geen slappe lobjes over de keeper maar snoeiharde afstandsschoten in de kruising :p

Zo'n beetje als Honda tegen Utrecht!

BendeBen 19-08-2009 13:15

ik kijk geen voetbal verder dus ik moest het even opzoeken:
http://www.youtube.com/watch?v=gcC5jeAAxTk

"utrecht laat vvv komen" :D

lukasioh 19-08-2009 17:01

Je spuit altijd als je al kan spuiten. En wil je het langer laten duren doe het dan onder een warme douche, of in een warm bad. Groeten lukasioh.

DBZ 19-08-2009 23:45

Citaat:

Je spuit altijd als je al kan spuiten
Niet waar;)

Sherlock 19-08-2009 23:53

ik kan het niet:bloos:

DBZ 20-08-2009 00:03

Nja, ik heb het nooit geprobeerd, want dat lijkt me ook niet al te fijn:p Maar het kan blijkbaar wel :O

Of bedoel je spuiten? xD

Sherlock 20-08-2009 00:50

Dat ja:P

Syori 20-08-2009 06:00

Volgens mij is het niet echt 'gezond' om het in te houden, maar ik heb hier ook echt geen verstand van. :o

Vraag me ook af of het dan wel net zo lekker zou voelen. Maar hier eveneens; geen verstand van. :p

DBZ 20-08-2009 06:42

Nja, gezond lijkt het mij ook niet en ik heb gehoord dat het ook niet voelt als orgasme... Voelt blijkbaar ook niet fijn. Nog nooit geprobeerd gelukkig:)

Geel 20-08-2009 16:26

Als je niet te snel wilt klaarkomen moet je het gewoon wat rustiger aan doen. Je natuurlijke drang om te willen klaarkomen ietwat intomen.

Zonder sperma klaarkomen kan op de manier zoals het hierboven ook is uitgelegd. Op zich is dat niet erg ongezond, maar er kunnen wel wat complicaties optreden. (Meer informatie over dit soort dingen kun je hier vinden.)

Lorelei 24-08-2009 21:04

Citaat:

BendeBen schreef: (Bericht 29579822)

*glimlach*

Offtopic: Trouwens Dennis, weet je wel zeker dat je graag op internet bekend wil zijn met je echte naam? Nu maakt het allemaal nog niet zo heel veel uit (hoewel je het waarschijnlijk niet echt fijn zou vinden als je klasgenoten een keer voor de grap op je naam googlen en in een topic over jouw klaarkomproblemen terecht komen), maar met oog op de toekomst raad ik je aan om er op z'n minst over na te denken of je persoonlijke info wel op internet wilt hebben. :) (uiteraard kan je dit bericht skippen als het niet je echte naam is :P)

nachtegaaal 01-09-2009 22:25

Als je die bekkenbodemspier aanspant, is dat als je piemel een fractie omhoog komt en weer naar beneden dendert? :)

DBZ 01-09-2009 22:29

Geloof het wel:p

Sibuna 02-09-2009 01:22

Als je die truc van het druk uitoefenen op je scrotum toepast, zal er niets uitkomen, maar is het orgasme ook ietsje minder intens. Als je de druk even later weghaalt, zal er alsnog een kleine hoeveelheid sperma uitlopen, maar een tweede orgasme voel je niet meer.
Het enige dat verder gebeurt als je probeert een tweede orgasme te krijgen is dat er wat sperma uitloopt ^^

Om het orgasme wat uit te stellen, denk aan een 95-jaar oude, verrimpelde dame die aardappelen is aan het schillen ;).

DBZ 02-09-2009 12:22

Citaat:

Sibuna schreef: (Bericht 29628095)
Om het orgasme wat uit te stellen, denk aan een 95-jaar oude, verrimpelde dame die aardappelen is aan het schillen ;).

Dat werkt niet bij iedereen hoor!:bloos:

Geel 02-09-2009 16:41

Ja, aardappelen zijn so geil! :o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17.