![]() |
saaither #674
|
nou nou
poe poe tis wat hou op schei uit |
:D Ellesdee <3
|
:)
|
Citaat:
sorry, ik was linea recta naar mijn bedje gekropen. :x |
goedemorgen allemaal!
|
goeiemorgen! Wat is het plan voor vandaag?
|
vanaf nu: mijn bak muesli leegeten -> bakje koffie doen -> douchen -> werken -> lunchen -> werken -> schoenen kopen -> boodschappen doen -> avondeten -> bieren met wat vrienden en mijn vakantie doornemen :) -> ofwel tv kijken ofwel naar bed
zoiets |
Ik ga even douchen en dan koffie drinken, wat eten en programmeren.
|
:) Ik ga zo ook een bak muesli wegwerken.. daarna even afwassen.. en vanmiddag m'n fiets die ik op het station heb laten staan terugfietsen naar huis.
|
Goedemoren Nederlandse mensen!
|
Quis!
|
Joh!
|
wasditvoortopic
|
Een spam/lul maar raak/klets tot je een ons weegt/offtopic topic.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
!@$!@##$!%#@ foutje gemaakt in een berekening, kan weer van voren beginnen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
scheurwijdte van een betonconstructie t.b.v. de waterdichtheid :)
|
hoi!
|
Citaat:
|
hell jeah! :)
alleen jammer dat het allemaal over moet nu. |
hoi
|
krijgen jullie ook altijd zin om bij liedjes als 'when love takes over' al je kleren uit te trekken en naakt door de straat te gaan rennen?
|
nee maar ik ken dat liedje niet.
|
Foto's uitzoeken gaat goed, ik ben al bij mei 2008! Mijn vader heeft alvast de beste 1000 foto's van die vakantie (van een week) gesorteerd.
|
happy leet!
|
Alleen heeft hij alle foto's ertussenuit gehaald waar ik op sta met een groep Chinezen. Die wilden steeds graag op de foto met mijn haar, en elke keer heeft hij ook een foto gemaakt, dat had een paar leuke bladzijden in het fotoboek opgeleverd, maar ik heb die fotos niet.
Maar op zich is het wel fijn dat ik niet alle dertigduizend foto's hoef te bekijken. |
maw een soort onzin :o
|
Citaat:
|
onzinvirus dringt zelf kantine binnen? :D
|
Ik heb geen zin om iets nuttigs te doen, wat zal ik eens in plaats daarvan doen?
|
omfg buiten staat het grootste springkussenopblaasklimspeelding dat ik ooit heb gezien. ik wil er zo graag op :o
|
het neemt het hele voetbalveldje in, en er zijn torens en tunnels en glijdingen en een touw waar je aan kunt slingeren
|
gewoon doen; schijtkinderen eraf - katje erop
|
ik ga me echt niet mengen tussen zo'n 100 tokkiekinderen :p
|
maar ik ben stikjaloers!!!
|
oh pip gaan we morgen gezellig saampjes de nieuwe BTH kijken? :cool: :bloos:
|
nee je moet je ook vooral niet mengen. ik zeg toch: schijtkinderen eraf - katje erop :)
|
Citaat:
|
Lalalala, ik heb geen zin meer.
|
oh boy ik ben nu LL.B. :cool: :cool:
|
Vannacht hebben zo'n 20 muggen een orgie gehouden op mijn voet :| En het jeukt.
|
:?
|
Katje, je moet gewoon met een broodzaag het veldje oplopen en dan schreeuwen: "Hé, wie er nu niet weggaat, hak ik in mootjes!". En dan gaan ze allemaal weg en dan kun jij erop :hartje: :bloos:
|
gelukkig mocht ik nog kiezen of ik mijn titel in oude stijl of nieuwe stijl wilde hebben. nu staat er keurig Ir. op mijn diploma en niet het universele MSc.
hey Ir.Rationeel. haha, snappen jullie hem? |
Ja. Maar ik vind hem niet grappig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04. |