![]() |
Heb je al eens een vriendje/vriendinnetje gehad?
zo ja. hoe oud was je toen?
|
Ik heb nu een vriendje, we hebben al 8 maanden <33
|
ik ben 13, en heb nooit een vriendje gehad.
ik ben al vaak gevraagd. maar ik ben te perfectionistisch... :/ |
Al ruim twee jaar! :y
|
Lyouknow - als je die jongen niet leuk vindt, dan moet je ook niet met hem nemen. Dat is niet perfectionistisch, dat is gewoon eerlijk. Je moet pas verkering met iemand willen als je echt helemaal hoteldebotel van die persoon bent en niet omdat die ander jou geweldig vindt en jij hem wel oké. :)
Ik heb sinds anderhalf jaar een vriendje, mijn eerste! |
Nope.. Enkel wat gescharreld..
Mijn tijd komt nog wel.. |
mag je hopen shoebuddy:P maar ik zit zeg maar op het randje het is bijna iets maar nog niet helemaal:P wel mijn eerste dan;)
|
Pffoe ja. Me eerste ECHTE vriendje was op mijn dertiende. & dan bedoel ik dus een vriendje waarmee je ook daadwerkelijk zoent. Methem had ik anderhalf jaar. & nu heb ik al 3 maanden een ander heeel lief vriendje.
|
Mijn eerste vriendje was toen ik bijna 16 was, sindsdien alleen maar scharrels..
|
me eerste vriendje toen ik 13 was (ik had 2 jaar met hem)
|
Sinds donderdag weer verkering. *O*
En m'n eerste vriendin toen ik 12 was. |
Ik heb sinds 27-12-2006 het allercoolste vriendje van de hele wereld.:o
|
Mijn eerste was toen ik 13 was ^^
|
Ik ben 13, maar ik heb ook nog nooit een vriendje gehad. Ik ga er ook echt geen nemen als die jongen niet echt heel leuk is.
|
ik heb een vriend, 170dagen today.
ben 15 vandaag geworden & hij is 17.:bloos: |
Ik ben 14 nu, nog geen vriendin gehad, maarja, ik ben er ook niet echt actief mee bezig.^^
|
Ik weet niet wat serieus is.
|
Nee, er zijn en waren geen leuke meisjes, grieten en vrouwen te vinden. En ik ben geen homo homo.
|
Neee!
Wel bijna, had voor de tweede keer iets afgesproken kon hij niet sprak ik hem 'smiddgas op msn kwam ik er dus achter dat hij al 3 dagen een vriendin had! En dat had hi niet eens ff gezegd! |
ik heb al een vriendje gehad het is al lang uit
maar ik ben verliefd op een jongen maar hij heeft al een lief ik kan niets doen weet iemand hoe je jongens moet versieren en wat jongens leuk vinden??? |
nope. Wel geprobeerd, maar helaas alleen maar afgewezen.
|
Nope niks geworden maar een mijn nieuwe klas is echt al facking 3 keer gevraagd of ik een vriendin heb dus wieweet:P
|
al een jaar en 7 maanden een vriendje. het nadeel ben best gelovig en als ik naar onze jongeren vereniging ga waar ik hem dus bijna altijd zie kunnen we helemaal niks doe want we zijn ondertussen al leiding. dus ik kan hem daar helemaal niet aanraken ofzow.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben 13 en heb nu 2vriendjes gehad 1x zelf gevraagd en 5x gevraagd door jongens en 1x ja gezegt ben nu opzoek daar een lieve knappe jongen.
|
15, eerste wat serieus was. 10 maanden mee gehad.
|
.
|
Eerste vriendje toen ik 15 was, en we hadden ruim 1.5 jaar wat.
|
Ik niet en ik ben 13
aaaah Maarja ze vragen me wel maar altijd net de jongens die ik totaal niet leuk vind |
Ja
|
Ik had er bijna een, en toen voelde ze weer iets voor haar ex,
dan voel je je knap vervelend |
Nee.. ben ik nou een van de of weinigen of reageren die mensen gewoon niet? :P
|
Citaat:
Hebben wij even geluk. |
Ik ben 15 en heb nog nooit een vriendin gehad. Komt vanzelf wel (hoop ik)
|
Ja, meerdere vriendjes.
De laatste was deze zomer, alleen was het erg snel weer uit. |
Nee (y) naja, heb een paar weken met mijn toenmalige goede vriendin aangekloot enzo maar dat was geen echte relatie.
|
meerdere vriendjes laatste was in de zomervakantie, maar dat ging al vrij snel uit....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11. |