![]() |
Naakt in bed
Savonds als ik een beetje ruk e.d. in bed, dan vindt ik het lekker om naakt in bed te liggen, vinden jullie dat ook, en liggen er meer mensen soms naakt in bed?
|
naakt slapen is voor mannen (y)
|
Ik lig ook wel es naakt in bed ja.
Ondanks dat ik geen man ben :p. |
Volgens mij ligt iedereen wel eens naakt in bed.. :confused:
|
ja, maar nooit lang, voelt te onaf en kan ik niet slapen (ik kan ook niet zonder deken slapen bijvoorbeeld :P)
|
Citaat:
Ik snap het wel een beetje. Ik kan niet naakt slapen zonder deken, dan heb ik het idee dat ik te kijk lig, haha. Een beetje het gevoel dat ik krijg als de deur op een kier staat. |
naakt onder de dekens ook niet, klopt gevoelsmatig niet, zo heb ik heel lang ook niet kunnen slapen zonder sokken :') maar dat heb ik afgeleerd omdat het in de zomer NIET leuk is met sokken aan :P
|
slaap altijd naakt
|
hmm, bijna nooit. kvind 't niet fijn slapen.
|
Citaat:
Citaat:
|
ik trek altijd een boxer aan, ook na de sex. Naakt slapen vind ik niet fijn. :)
|
Ik slaap naakt, tenzij ik niet bij mijn vriendin of thuis ben
Vroeger deed ik dat niet, maar na een paar keer kom je er dan toch achter dat het wel lekker ligt. |
Dude naakt slapen is cool!
|
Ik slaap, vooral als het warm is (zomers dus), gewoon naakt. Als m'n lakens dan lekker koel is, is daar niks mis mee vind ik ;)
|
Ik meestal in onderbroek en oversized shirt. Als het warm is slaap ik soms wel naakt, maar heel weinig.
|
En bij naakt slapen heb je voor de sex geen last van kleding wa in de weg zit !
|
Ja, en dan lig ik naakt in bed, en maak een tent met mijn kloppende lid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nooit. Slaapt niet lekker :D
|
ik slaap ook altijd naak(y)t dat licht gewoon veel lekerder dan in plaats van al die kleren in de weg
|
Ik voel me altijd zo naakt zonder kleren aan in bed. :(
|
ik voel me altijd zo opgesloten met kleren aan in bed
puur natuur best of all |
Ik ben dan altijd bang dat ik me dekens in mijn slaap van mijn bed af gooi:P
|
uh en dan?
|
me pa komt wel eens binnen omdat ik me wekker niet altijd hoor:O
|
En stel je voor dat je vader je blote piel ziet, want zoiets heeft hij nog nooit gezien en de arme man zal het nog aan zijn hart krijgen?
OF WAT die vent heeft je poepluiers nog staan verschonen gekke jasper! |
ik doe het thuis niet omdat ik een paar piercings heb die mijn ouders echt nooooit kunnen verdragen, als ze per ongeluk binnen komen. Maar verder bij vriendjes wel. En als ik op mezelf ga ook :)
|
Tog liever niet gekke fizzle:O
|
zelf slaap ik altijd naakt maar loop dan ook graag naakt rond of ga naar t naaktstrand ik ben best trots op mijn lichaam dus mag gezien worden ook. naaktslaapen is natuurlijk ook makkelijker met aftrekken
|
ohh, ik dacht altijd dat ik de enige was die altijd naakt slaapt =P, blijkbaar niet
|
Citaat:
|
Yup, naakt slapen ligt veel fijner, maar als het heel koud word ouwe trui aan en trainingsbroek!
|
Citaat:
maar slaap btw wel gewoon naakt onder de dekens :) |
But naked all the way - ... Freeeeeedoooommmmmm ....
Het is even wennen, ook altijd leuk als iemand je wakker wilt maken en je laken wegtrekt '" MAMA gatver , hou daar mee op! " |
Ik slaap met een boxer maar naaks is ook wel is fijn ja!
|
Naakt maar dan wel met kleren.
|
ik slaap altijd in een oversize t shirt en verder nikzz :y
maarre :bloos: als m'n vriendje blijft slapen, dan :y niet ; alle bei naakt duzz :| dat is zowel praktisch :p als fijn *O* |
Het is altijd beter zonder :)
Als ik boxer aanhoud is die uit volgende morgen. |
(y)
Of andersom, als zij haar ondergoed aanhoudt is dat ook uit de volgende morgen:D Citaat:
|
Citaat:
Liar. |
Haha. Ik was nog niet eens op het idee gekomen. Ik lig niet naakt in bed en slaap ook niet naakt.. Brr.. veel te koud ;)
|
Ja, af en toe. Maar na een tijdje word het toch irritant, want dan gaat de matrassen overtrek zo jeuken. En ik kan het nooit laten klaar te komen in bed. XD
|
Citaat:
|
doe het niet echt vaak ... ik zou smorgens nog zonder nadenken naar de badkamer lopen waar men broer ofzo staat ... (ik en wakker worde gaan niet goed samen) dus dat vermijd ik liever :) Kleren dus!
|
Af en toe als het warm is. Niet zo vaak though.
|
vaak zat, heb een jaar op mezelf gewoont en liep toen als ik geen zin had me aan te kleden gewon naakt door het huis, heerlijk midden in de zomer als het heet is en je word extra snel warm als je geen koude kleren aan hoeft te trekken in de winter :P
Maar nu ik weer terug ben bij m'n ouders alleen nog in m'n eigen kamer.... vaak wel te lui om m'n string uit te trekken though.... en als ik bij anderen slaap heb ik een XL t-shirt aan (behalve als ik bij m'n vriend slaap :P ) |
ik lig meestal gwn met een boxershort aan en verder helemaal niks in bed maar af en toe naakt dat ligt wel lekker :D
|
af en toe wel lkkr ja vooral tijdens warme zomer dagen
|
Thuis slaap ik altijd naakt..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |