![]() |
overmatig eten..(snoep)?
Ik eet de laatste tijd volgens mij te veel snoep. Met name chocola. Misschien is het wel normaal..maar moet ik het gewoon onder controle houde, maar het voelt gewoon lekker als ik zoveel snoep. Wat kan de oorzaak zijn ?
|
De meeste vrouwen die veel chocolade eten missen iets ;) Chocolade geeft namelijk een lekker gevoel door de stofjes die erin zitten. Als je wilt minderen, kun je gewoon een bepaalde hoeveelheid met jezelf afspreken en proberen vol te houden. Bijvoorbeeld een reep per week.. en daar kun je dan elke dag een stukje van nemen, maar je kunt het ook bewaren of op een rotdag in zn geheel opeten ;) Zolang je jezelf maar niet gaat verbieden om chocola te eten! Sommige vrouwen schijnen het 1 keer in de maand zelfs echt 'nodig' te hebben.
En als je chocolade eetlust er niet voor zorgt dat je je gezonde eten laat staan of belachelijk aankomt.. wat is er dan mis mee? Owja, slecht voor je tanden misschien.. ach ja.. :) |
Incorrect. Lees de 'Kijk!' maar. Het is gewoon lekker, er zitten geen verslavende stoffen in.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
K denk dat je dan beter wat anders tegen je verveling kunt zoeken :)
|
Citaat:
je moet echt een hobby zoeken ofzo of iets waarbij je gewoon lang bezig bent, en als je dan zin hebt in eten, ook gewoon nee durven te zeggen. het voelt lekker als je snoept, maar ook als je weet dat je niet hoeft te snoepen.. succes! |
Ik heb de neiging veel te eten als k verliefd ben... als k me erg goed in mijn vel voel en ... als t examens zijn.. 'k weet niet :)
|
als vrouwens chocola eten maken ze dezelfde stoffen aan als ze verliefd zijn, wetenschappelijk bewezijn, lees de Kijk! maar
|
Nou ik snoep veel de laatste tijd :( . Ik weet niet of het is omdat het vakantie is, maar ik moet gewoon iets in me mond hebben, vroeger had ik altijd kauwgom in me mond, dat hielp want dan snoepte ik minder, maar ik heb altijd pijn aan me kaak als ik te veel kauw :rolleyes: . Ik weet ook niet wat ik eraan kan doen, waarschijnlijk gewoon karakter hebben en eraf blijven, de meeste dingen die ik snoep is chocolade en snoepjes met veel suiker aan. Mmmmmm :D , ook ijsjes zijn lekker :p . Maar niet gezond, ' kweet het.
xxx Faith |
Tsja, ik eet ook gewoon veels te veel snoep. Chocola eet ik meestal als ik me gewoon niet goed voel of ongesteld ben :p en dan niet zo'n heel klein beetje maar best veel :(
|
Citaat:
Spoken, allemaal spoken... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |