![]() |
Kan dat terugkomen? :(
|
ik stem voor!
|
Ik ook!
|
En ik ook!
|
Dat zou leuk zijn ja, maar zat bij het oude fotoboek in en dat heeft Koen ontworpen :o
|
Dus, wie ontwerpt het nieuwe? :o
|
M@rco naamzoek ;)
|
Wat is het? Raden van wie de avatar is? Komt het nieuwe dan gewoon op het forum toegankelijk?
|
Nee, het ziet er niet naar uit dat het avatarspel ooit nog terug komt.
|
nou waarom niet :'(
|
Wat zijn daar de redenen voor? :(
|
Omdat er niemand is die zoiets kan/wil maken.
|
:(
Jammer. :( |
Citaat:
|
Nou, Eminem biedt zich aan. :o (y)
|
Citaat:
Je moet alle bestaande avatars uit een database plukken, ze at random vertonen, hij moet de bijbehorende naam weten en het liefst ook opties erbij geven van mogelijke forumers, hij moet bijhouden of welke keuze je maakt correct is, hij moet dat vertalen in punten voor je, hij moet een highscore kunnen bijhouden, etc. En dat alles moet gecodeerd worden. Een alternatief eventueel is om op DK een topic te maken en daar een soort variant er op te spelen, dus iemand zoekt een avatar, post die, en anderen moeten die herkennen. Then again, daar is waarschijnlijk al een variant op. |
Citaat:
|
Nou oke het kost misschien iets meer tijd dan ik dacht, maar moeilijk is het niet. ;)
En ik zou het kunnen maken, als ik iets meer ervaring had met databases en zulks, dus sorry Soija. :P |
Kunnen we Koen niet mailen?
|
Citaat:
|
en waar is koen nu dan?
|
Iets met een hamster enzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar verder heb je opzich gelijk. |
Is het fotoboek helemaal verwijderd dan? Anders alleen dat stukje fotoboek toegankelijk maken ofzo? :o
|
Ik weet niet of het fotoboek helemaal verwijderd is, maar het is nog wel de vraag of de code van het avatarspel nog compitabel is met de huidige forumsoftware.
|
Ja, fotoboek is helemaal weg en nee, is niet compatibel meer :o
|
Jammer dat zo'n stukje forumhistorie permanent verwijderd is. (n)
|
:(
|
Och, alle conversaties en foto's zijn gewoon overgezet (tenzij het profiel uit stond), dus het is niet alsof het hele fotoboek echt definitief verdwenen is. Ja, de software zelf wel, maar alles wat het onthouden waard was is er gewoon nog.
|
Niet alles, we missen namelijk het avatarspel.
|
Dat was ook niet het onthouden waard :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08. |