![]() |
Saaialarm #676
Groetjes.
Gebruikersnaam Berichten Rationeel 69 ecnelis 57 imène 54 *Miekjuh* 48 Jaeger 44 flyaway 35 Dark Phoenix 30 Tink* 26 Chick Rock 15 Matige Muis 11 Kazet Nagorra 10 Pippeloen 10 Havock 10 Katje 8 Lisa 8 Sarah 8 Kunst 7 Quis 6 Mr Soija 5 Secret Agent 5 Hanneke 5 Stefenootje 5 Missy 3 Rode Panda 3 Allure 3 Philosophy 3 TopDrop 2 Archont 2 Dobermann 1 grl 1 N00dles 1 Uice 1 Lucky Luciano 1 -SoloWolf- 1 Martiño 1 Vlindertje 1 Bas 1 Toon topic & sluit venster We hebben een nieuwe spamqueen. |
Hoi!
|
Misschien kunnen we ter ere van onze nieuwe spamqueen een topic op dk maken:
Hoe voel jij je op Rationeel gebied? :D Ik vond het zelf wel leuk -O- |
Is het forum bij jou/jullie ook zo traag?
|
mmm
|
Volgens mij gaat het weer goed.
|
Het was je aura.
|
Goeie tip om die N64 te kopen, Maarten. Mario Kart 64. *O*
|
gewoon over drie dagen alweer naar school :"(
|
Citaat:
zometeen naar zo'n kansloze boerenkermis, dus mij zien jullie vanavond niet meer :) |
kerremis, verschrikkelijk
|
mja, maar er is bier (en tieten, la la la la la!)...
en een paar oude vriendjes en vriendinnetjes. |
nu ga ik echt, doeidoei
|
spaterr
|
hoi!
@ Rasmusje: Thanks! :D flinterdunne lijntjes :) |
Groetjes terug.
|
Citaat:
|
Ik heb echt geen ene flikker uitgevoerd vandaag. Alleen elmer een paar keer verslagen met mario kart.
|
Huh, ik heb iedere keer gewonnen hoor. :confused:
|
echt niet vieze leugenaar.
|
Citaat:
Dat weeralarm ja, echt genant. |
pittijd trouwens
|
ik krijg enban denk ik, zie mijn dictatorenrap in het forumbazentopic van mij op onzin :o
|
Hey
|
Citaat:
|
ligt eraan in welke week volgens mij :bloos:
|
Oke, dankjewel. (Y)
|
Als je een doorbraakbloeding krijgt terwijl je de pil hebt doorgeslikt (dus langer dan 3 weken achter elkaar) is het raadzaam om meteen te stoppen met de strip. Je lichaam geeft aan dat het tijd is om ongesteld te worden, dus het is het beste om daaraan toe te geven.
Slik je de pil niet door, dan moet je de strip gewoon afmaken, omdat hij anders niet meer betrouwbaar is. Ja heee. |
Oh, dat is inderdaad zo. Ik ging er vanuit dat je in de eerste 3 weken zit. Als je 'm al langer doorslikt, kan je inderdaad gewoon een stopweek inlassen. Wel na die week meteen weer beginnen en minimaal 3 weken slikken.
|
que?
|
ooooooooooh je slikte hem door
|
van een gynaecologische verpleger:
Citaat:
|
Ja ik ben al 3 of 4 maanden niet ongesteld geweest :bloos:. Maar ik moet dus gewoon stoppen. Oke (Y)
|
ik snap er overigens niks van verder :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
curap i need vezels en vocht
|
Thanks everybody!
|
Bhuwhuwhu. Ik ging mn dozen eens doornemen op zoek naar bepaalde spullen en nu ben ik helemaal verkouden van al het stof op zolder. Flutneus dat ik heb. -O-
Sorry dat moest er even uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
wij hebben vanmiddag 2 x mario kart gekocht!
|
Als je al minimaal 3 weken hebt geslikt zeker stoppen, anders blijft het bloeden eh.
|
ieuwww bloedennn
|
maaaaaaj das snel
|
Citaat:
|
Ik wist even niks meer.
|
Jajaja topickill.
|
*rondkijk*