![]() |
Hem aftrekken?
Hee, ik ben een meisje van 13 jaar oud.:rolleyes:
En ik heb al sinds 4 maanden een hele lieve vriend. Hij is ook 13 en de vorige keer toen we op bed lagen te zoenen, kon ik duidelijk aan hem zien dat hij misschien al meer wilde doen. Ik zou hem best wel graag willen aftrekken, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen?:confused: Iemand meer ervaring? Hij vroeg ook aan mij of hij me mocht vingeren, alleen zijn ouders waren thuis dus ik wilde dat liever niet. Waarschijnlijk gaat dit de volgende keer wel gebeuren, maar wat ik me af vroeg vinden jongens het lekkerder als je kaal van onder bent of vinden jullie dat je dat zelf moet weten? :bloos: Heel erg bedankt alvast, en sorry voor de misschien zoveelste topic hierover.. |
ga je eigen gevoel achter na voor wat jij wilt !
|
Zuurstok hierboven heeft gelijk: doe wat jij wilt en waar je je goed bij voelt. Maar natuurlijk zijn er wel wat dingen over te zeggen.
Het basisprincipe van aftrekken is dat je met je hand heen en weer gaat over de penis. Hoe hard/zacht/snel/langzaam je dat doet ligt eraan wat hij lekker vindt. Meestal is het zo dat je langzaam begint en dan steeds een beetje sneller/harder gaat, totdat hij klaar komt. Het kan fijn zijn als het een beetje vochtig is zodat het lekker glijdt, het makkelijkste is dan om een wat spuug te gebruiken. Veel jongens vinden het ook fijn als je hun voorhuid over hun eikel beweegt. Belangrijkste is: hij weet wat hij lekker vindt, dus als je niet precies weet wat je moet doen kun je gewoon vragen wat hij wil. Over kaal zijn: het maakt m waarschijnlijk niet zoveel uit. Ik gok dat het voor hem ook de eerste keer is dat ie iemand vingert, dus hij zal het al ontzettend leuk en spannend vinden dat ie je mag vingeren! Dan maakt het hem verder niet uit of daar wat haar zit of niet. Doe lekker wat je zelf fijn vind. En dan nog even wat natuurlijk het allerbelangrijkste is, misschien weet je dat allang maar je bent best jong dus kun je het niet vaak genoeg zeggen: doe alleen dingen die je zelf wilt! Je zegt dat je aan hem kon zien dat ie misschien wel verder wilde, maar laat dat niet van hem afhangen! Jij gaat verder met seks op het moment dat jíj dat wilt, niet op het moment dat je vriendje dat wilt (de situatie dat jij verder wilt maar je vriendje niet natuurlijk even daargelaten). Zolang je dat in achting neemt zeg ik: veel plezier! |
Sommige dingen moeten je niet verteld worden... sommige dingen moet je gewoon lekker samen uitvinden... Dus als je er goed bij voelt: probeer eens wat. Als hij het niet fijn vindt... hoor je het van zelf wel.
God,... als mij toch alles voor gezegd zou zijn in mijn (sexuele) leven! Saaiiiiiiiiiiiiiiiii! |
Spuug is nasty, als die tjak opdroogt wordt het fucking ruw en naar :')
|
Citaat:
|
en vergeet niet dat je niet koper aan het poetsen bent! te hard knijpen is funest :|
|
hij kan ook even helpen door zijn hand over die van jou te leggen. Dan merk jij wat hij fijn vindt zonder dat hij het je uit moet leggen en kun je het daarna alleen.
|
Citaat:
|
Je moet ergens beginnen, dus vraag hem inderdaad wat hij fijn vindt. Alles moet je leren, en daar zal hij vast en zeker begrip voor hebben ;)
|
Hand achter de eikel en op en neer. Basics is dat dan wel, maargoed.
|
de ballen erbij betrekken is denk ik ook goed:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lekker overheen gaan met je hand. :)
|
Alsof je een koe aan het melken bent
|
Citaat:
|
Volle hand en flink pompen. Twee handen mag ook.
|
Citaat:
En ontopic: vraag het gewoon aan hem! Dat is het makkelijkste hoor, want hij voelt het tenminste ;). |
Ga gewoon naast hem zitten, dat is een fijne positie (als hij ligt) en voer dan de handelingen hierboven genoemd uit :D
Was ook onzeker over dat scheren of niet, heb het gewoon bijgeknipt. Lekker tussenin. Mijn vriend wil juist niet dat ik het kaal scheer :P Vindt hij saai :) |
Citaat:
|
vraag het aan hem wat hij lekker vind.
|
Ik zou je wel scheren dat vinden de meeste jongens die ik ken en ik zelf ook prettiger.
Heb het er anders zelf over met je vriendje? Moet kunnen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14. |