![]() |
ik heb als jongen een vraagje aan de meiden
vanaf welke leeftijd zijn jullie begonnen met mastruberen en hoe vaak doe je het in de week:eek:
ik zou hier graag en antwoord op hebben. dank jullie wel |
Op m'n 10e begon ik het langzaam te ontdekken, nu gebeurt het zeker nog 12x per week. Daarvan gebruik ik 5x een speeltje. Een paarse glitter dildo van 20cm. En 3x de douche straal. De overige 4x doe ik het gewoon met m'n handen. Soms in bed maar soms ook achter de pc terwijl ik aan het webcammen ben met jongens die ik niet ken. Heel soms doe ik het ook in de pauze op school als ik me echt niet meer in kan houden. En dat is heel spannend omdat ik er dan geen geluid bij mag maken. Dat vind ik erg moeilijk want ik kreun altijd best luid zó lekker vind ik het. Laatst was ik vergeten mijn slaapkamerraam dicht te doen en toen ik klaar was stond de buurman voor het huis te kijken en liep hij gauw weg toen ik naar buiten keek. Ik geloof dat hij me gehoord had :bloos:
Nou ja, stuur me anders maar even een pb dan krijg je m'n mail adres, dan kunnen we hier verder over praten, lijtk me erg leuk :bloos: |
Voeg mij dan ook toe Qimm ^^
slimshady321@live.nl |
*schiet hardop in de lach*
|
Omfg, dit is toch niet normaal:s.
|
:D echt het meest complete antwoord ooit :D
|
*lacht mee met Morgan* :D
|
Als ik masturbeer beeld ik me in dat ik een meisje ben. Telt dat ook?
|
*weet niet of ie moet lachen of niet*
Was dat dan geen serieuze opmerking? O_o? |
Citaat:
|
Lol @ Qimm.
:D |
ok ik stuur je er 1
|
.... :D
|
hahaha :')
sorry, ik was melig, eens even m'n pb-box legen |
:D
|
lol @ Qimm. :D
OT: Ik was zeventien en als ik de verhalen zo lees/hoor schijnt dat erg laat te zijn. Ik had als puber heel weinig interesse in seks. Ben eigenlijk pas met masturberen begonnen nadat ik ben ontmaagd. Hoe vaak in de week verschilt, soms ook gewoon een paar weken niet. |
Ik was net thee aan het drinken en het kwam m'n neus uit :D.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
^ Hij probeert lief over te komen. Vergeef hem, hij is redelijk nieuw hier.
Met één post het hele topic om zeep geholpen, terwijl de vraag van TS echt zo gek nog niet was vergeleken met de topics die serieus worden genomen. :D (n) |
ik doe het zo'n 5x per week en ben op m'n 13e/14e ermee begonnen, weet de leeftijd niet meer precies ('t was halverwege 2e klas middelbare) :-$
|
Citaat:
in all seriousness dan nog even ik was 15 ofzo, maar ik vind het onderhand (in het bezit zijnde van een vriend) niet boeiend meer en komt het hooguit eens in de 1 of 2 maand voor |
ik was 10 toen ik het als eerst deed :bloos: ennu doe ik het zo'n 4x per dag, maar ik probeer minder te doen, want kheb nu van die miezer-orgasmetjes :s
maar dat valt niet mee xD kben een beetje verslaafd denkik... :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
de tering... Qimm echt... :D
|
Ik was denk ik 10 ofzo...
Heb voor mezelf t idee dat dat best vroeg is, is dit eigenlijk ook?? Ik doe het nu zo'n 3x in de week... |
Ik was 13 toen ik het voor het eerst deed. Vroeger deed ik het soms iedere dag, soms een paar weken niet, maar sinds mijn vriendje het doet vind ik er niks meer aan en gebeurd het nog zelden :P
|
Citaat:
|
Geniale post Qimm ;D
Citaat:
|
emg wat een fail topic ;x maar hulde aan qimm :D
|
De kans op serieuze reacties is geloof ik nihil. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40. |