![]() |
Klassieke Stijl
Hallo,
Wat vinden jullie van merken als Ralph lauren, McGregor en Riverwoods. Of van accessoires merken als Cartier, Omega en Mont blanc pennen. Dit gaat dus niet over merken als D&G, Armani, Prada etc. |
Ikzelf ben iemand met een vrij brede smaak qua kleding. Ik heb er dus niks op tegen ofzo.. En over smaak valt niet te twisten zeggen ze ;)
|
Zoveelste topic over crap kleding (op McGregor na).-O-
|
McGregor.
|
Citaat:
|
Als je er nou wat plaatjes bij zet, als visuele referentie, dan wil ik wel een mening vormen. Vooralsnog ben ik te lui om zelf te googlen. Het klinkt allemaal niet zo veelbelovend.
|
leuk spul, voor als je 30-50 bent een aardappel in je keel hebt en golllff speelt met je kameraden in je spencer
|
|
Over pennen, ik word altijd bijzonder vrolijk als ze ergens een prodir reclamepen meegeven..
http://www.adsources.com/pens/prodir...ds3_design.jpg Dan kost het mij namelijk geen drol, en de pen blijft langer dan een half jaar goed schrijven bij intensief gebruik.. |
|
Ik vind het wat te truttig, maar ze zullen ongetwijfeld wel iets hebben wat ik leuk vind.
|
Niet te doen!
|
Ik vind het erg mooi maar het hoeft niet perse een merk te zijn maar ruitjes, spencers, polo's (Y)
|
gayyyfishh
edit: dat bovenste plaatje doet me denken aan de boys van harry potter! ten points for grifindoor! |
Ik ben wel voor klassieke stijl qua kleding, zowel bij mezelf als bij mannen. Uiteraard niet meteen Ralph Lauren of alles van Tommy Hilfiger want dat kan ik niet betalen, hoewel ik graag 200 euro neertel voor mooie laarzen van Tommy Hilfiger (L). Trouwens, ik vind alle merken die je noemt eigenlijk meer voor ouderen? Behalve T.H. Denim ofzo dan. Overhemden en mooie laarzen/leren schoenen bij een man rrrr. Oh en ruitjes inderdaad ohhhh.
Met Mont Blanc pennen heb ik dan weer niet zoveel :confused: Snap daar de relevantie niet zo van als accessoire, goede/mooie horloges daarentegen.. |
Ik ben voor Bic pennen
|
Ik vind het trouwens ook een beetje onzin om het klassieke stijl te noemen, naast het feit dat het geen stijl is huhuhu, liepen ze er vroeger duidelijk anders bij.
|
Citaat:
:D (y) |
http://www.engelfriet.net/Alie/Hans/...lingen1930.jpg
Dat is nou klassieke stijl.. |
Ik vind het eigenlijk foeilelijk,Polo By Ralph Lauren en River Woods zijn zo'n lelijke Amerikaanse collegeklerenstijl.
Ralp Lauren heeft wel nog eens mooie dingen, maar veel te duur voor wat het is. Maar goed: Prada en Armani zijn eigenlijk heel klassiek, wel altijd met de trends mee maar goed. Je hebt in mijn ogen geen kennis van zaken als je Prada en Armani als casual kleren ziet, want dat is het verre van. http://www.212dressingroom.com/UserFiles/PRADAMFW09.jpg Dit is Prada! |
Citaat:
|
Ik vind River Woods eigenlijk wel oke. Heb er een paar basic truitjes van en ze blijven heel mooi. Vind het wel verschrikkelijk duur, maar in de uitverkoop is het prima.
Over de rest: niet echt een mening. |
Qua schoenen heb je natuurlijk nog altijd van Lier en van Bommel, dat is wel gewoon goed spul
|
Meh, heb wel een heel mooie bloes voor net van Rauph Lauren met kleine bloemetjes, maar verder zou ik het nooit aandoen. Polo's en ruitjes vind ik een beetje te kak voor mezelf. Maar als anderen erop kicken, geen probleem;)
|
Citaat:
|
M'n vader heeft een McGregor overhemd een daar staat de merknaam heel groot in de binnenkant van de kraag. Ze willen dus opzettelijk dat je je kraagje omhoogzet en heel groot hun naam aan de wereld laat zien. Daartegen zeg ik volmondig NEEN! en mijn vader gelukkig ook, die vouwt z'n kraag altijd netjes naar beneden, zoals t hoort. Verder snap ik sowieso niet dat hij van dat kakspul draagt, want dat staat heel vreemd met van die gatatoeerde armen eronder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mont blanc is mooi en fijn merk maar wel duur
heb ik een pennenset van balpennen en 3 vulpennen met echt goud en orginele vullingen ik gebruik andere vind het sond om die orgenele te gebruiken |
Ik heb er het geld niet voor, maar zitten vaak mooie dingen in die ik wel zou kopen als ik het wel had.
Ik heb iets met maatpakken en avondkleding. ;) http://i662.photobucket.com/albums/u...e/smokings.jpg Het artistieke in zo'n kleding spreekt me ook wel aan. Zit een ziel in die kleding... |
wil je er een beetje neo-klassiek bij lopen zijn deze helemaal goed, ben er zelf ook een beetje weg van, voor maatpakken enzo moet je echt naar ermenegildo zegna
|
Ik heb niets met die merken, maar ik heb wel iets met pakken, stropdassen, blazers et cetera.
Dus nog steeds ietwat klassiek, alleen niet met die merken. |
Citaat:
|
mijn vader heeft redelijk wat aandelen en bedrijfjes
|
"Redelijk wat aandelen en bedrijfjes" :')
En het is juist zonde om je pennen niet te gebruiken. Je gaat toch ook niet met een mooie vrouw trouwen en dan een lelijk wijf neuken omdat het anders zonde is. |
Riverwoods en ralph lauren (y)
|
Citaat:
|
Tja ik vind die 'klassieke' merken wel beter want als je soms van die marrokanen ziet met alles nep :s enzo dan is de lol van prada ed. er snel af. Ook ben ik nu ouder en wil der nu wel netjes by lopen :d
|
zijn er trouwens mensen die een cartier of omega horloge kunnen betalen hier :o??
|
ja
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |