![]() |
seks 2maanden na de bevalling,altyd lekkerder?
een vraagje,is seks altyd veel lekkerder na de bevalling?en wie had er de zelfde ervaring?want uh....het is al ongeveer 3maanden geleden dat ik moest bevallen van een zoontje enne...nou heb nu weer na een hele poos verkering met m'n partner.maarre..naar t schijn lijkt het nu veel gezelliger en veel lekkerder te zijn dan voorheen.want voorheen....had ik er heel veel moeite mee om met m'n partner naar bed te gaan.trouwens....ik werd door hem(mijn partner,dus)ontmaagd.dus was t een hele nieuwe ervaring voor mij.is t ook zo geweest bij jullie vrouwe?ik bedoel,alle vrouwe?:rolleyes:
|
ik heb nu al medelijden met het kind
|
Ik snap de post niet?
|
Je vraagt je dus af of wij ook de ervaring hebben dat de seks na de bevalling leuker/lekkerder is?
Ik denk dat een scholieren forum niet de ideale plek is om dit te vragen, Ik denk dat 98% nog geen kinderen heeft hier. Kun je beter naar een 'moeder'-forum gaan, o.i.d. :s |
Je post bevestigd het stereotype jonge moeder.
|
Ojee, ik hoop dat ze een grapje maakt... :(
|
Citaat:
|
Amsterdam Zuidoost jwz.
|
Het is op een dusdanige manier geschreven dat er geen grapje wordt gemaakt. En de naam klopt ook te goed.
|
Hoiniels.
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder graag ontopic etc. Wellicht zijn er mensen die er wél ervaring mee hebben. |
Leonoor en Snoopy naamzoek! :p
|
Citaat:
|
er zíjn moeders op het forum :D
|
Citaat:
|
Prachttopic.
Tis vel mindr strak vor j vent, die gaa j verlate :D (N) |
Citaat:
|
Citaat:
Het forum moet transparant zijn. Alle meningsverschillen behoren publiekelijk te worden uitgevochten. :o |
Ik vind het wel zielig voor het kind. Wat ik uit het verhaal van de TS kan halen is dat haar vriend haar verlaten had toen ze zwanger werd? En nu zijn ze opeens weer samen? Ik weet niet of die gast dan wel zo.. goed te vertrouwen is ofzo. But who am I, right? :o
|
Citaat:
|
Bitchfight!
|
Ik sluit dit topic omdat het een niet erg serieus topic is geworden. Het onderwerp (hoe is de seks na een bevalling) is helemaal niet zo gek, maar op deze manier wordt het niets.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |