![]() |
Waar mogen ze jou 's nachts voor wakker maken?
Nou zie titel: Waar mogen ze jou 's nachts voor wakker maken? En dan op eten en drinken gebied, dus niet aankomen met: voor brand, een miljoen of voor seks :nono::p.
|
Moeilijk. Meestal moet ik niet echt aan eten denken als ik net wakker ben ;)
Lasagne ik ik altijd wel eten in en stampot rauwe andijvie mag je me ook wel voor uit mn bed slepen :o Toen ik klein was zei ik altijd at je me voor een bepaald soort eten wakker kon maken, maar geen idee meer wat dat is. |
Ik geloof niet dat ik van wat voor eten dan ook zo enorm veel houd dat je me er 's nachts wakker voor mag maken. Zelfs na het uitgaan ofzo moet ik niet aan eten denken. Maar als ik de vraag opvat als: wat vind je enorm lekker? Dan is mijn antwoord 'koekjes'. :)
|
Laat mij alsjeblieft slapen:o, maar om naar de stad te gaan mag ik wel wakker gebeld worden en dan valt wijn natuurlijk onder Eten&Drinken. Al klink ik zo wel als een zuiplap wat ik meteen recht wil zetten.
|
Mexicaans!
Maar echt wakker maken? Neu :P |
Grieks, een lekkere hutspot met biefstuk of vis van de grill!!
|
Wijn met toastjes met buitenlandse kaas of een of andere goddelijke pasta of geitenkaas lasagne (L). Of koffie met daarbij kaneelamandelen of mokka/chocoladekoffieboontjes rrrr.
|
een aardbeientaartje.. zo één met een zandtaartschelpje als bodem, met pudding erin en aardbeien erop. Te lekker..
|
Vers brood, liefst nog warm <3 Ow en voor taartjes
|
Citaat:
|
biefstuk met patat.
|
kapsalon met genoeg sambal :) _O_
|
Bier, Frikandelle, Bitterballen, toastjes met brie of filetamerican, van die standaard kipkerrie dingen en wat patat derbij.
Of een goede andijviestampot met rundevinkjes en jus zoals me opa die kan maken. :) |
Voor eten mag je me (bijna) altijd wel wakker maken :P
Voor lekker eten sowieso altijd ;) |
Citaat:
Mij mag je wakker maken voor een kop gloeiend hete Yorkshire Tea met melk, een geroosterde boterham met boter en bosbessenjam en een geroosterde boterham met boter en marmite. En als je me voor iets anders dan dat wakkermaakt, eet ik het niet alleen niet op, maar maak ik je ook nog eens dood. :) |
's Nachts nergens voor (of nouja, je mag het proberen, ik slaap toch heel vast). Maar 's ochtends mag je me best wakker maken voor warme croissantjes met abrikozenjam en verse sinaasappelsap :)
|
Ik lust alles en eet graag, maar ik kom er 's nachts niet voor uit mijn bed. :p Tegen de ochtend mag je me wel wakker maken voor een lekker ontbijtje met vers (af)gebakken broodjes en lekker beleg. 's Nachts eet ik alleen na het uitgaan/als ik nog wakker ben.
|
Bosbessen lijken me wel lekker 's nachts, of aardbeien. Gewoon lekker fris en zoet. Daar moet je me niet dagelijks voor wakker gaan maken, maar ik zou dat wel eenmalig kunnen waarderen. Hele maaltijden niet, dat is me te complex 's nachts ;) Een heel goed gebakken biefstuk met wat peper en zout is trouwens ook een goede reden om me wakker te maken, maar ik denk dat ik dat lekkerder vind als ik een paar uur wakker ben.
Mijn ouders hebben me een keer wakker gemaakt met kroketten, geen idee meer waarom ze die toen zo laat hadden gehaald (volgens mij had het een reden, misschien was ik jarig en maakten ze me na middernacht wakker), maar dat vond ik ook wel gezellig, in m'n bed een kroket op eten en dan weer verder slapen :D |
Een kop sterke koffie en een peuk. En dan ga ik daarna niet meer slapen.
|
Citaat:
|
Verse inside-out maki sushi met avocado en zalm :) daar eet ik er zo 20 van achter elkaar op!
|
lende biefstuk van de bbq.........
|
Jammer dat het op eten en drinken gebied is, haha
Ja een kopje soep vind ik erg lekker, maar het beste is toch een mc flurry |
Moussaka, of anders lasagna bolognese zoals mijn tante die altijd maakt (blijkbaar volgens een recept dat mijn moeder haar ooit eens heeft gegeven, maar vreemd genoeg heeft mijn moeder nog nooit lasagna voor ons gemaakt!). :cool: (y)
|
Citaat:
|
Spareribs, chickenwings van de KFC, gekruide biefstuk met salade en friet met saus van de McDonalds.Oja, en kip siam.Jammie!
|
Als ik moe ben, krijg ik altijd zo'n slaapsmaakje in mijn mond en heb ik dus geen trek. Bovendien heb ik een ochtendhumeur. Maar als ik nog wakker ben eet ik graag koekjes (café noir, chocolate chip, etc etc) en troep die ik normaal nooit eet, wat bij mij neerkomt op een enkeltje snackbar.
Ik ben verzot op warm eten, dus op een dagelijkse dag kun je me verblijden door tweemaal warm te koken. En dan vooral vette gerechten met veel zure room, want dat soort dingen durf ik nooit voor mezelf te koken. |
ze mogen mij wakker maken voor chocolade, daar ben ik zo gek op!
|
LASAGNA!:d
|
Eigenlijk alles wel. Zolang het maar warm is (haat aan brood enzo) en geen dier, want ik ben vegetarisch.
|
Broodje kroket!!!
|
broodje kipcorn :D
|
sushi!
|
IJs of chocola ;d
|
kip tandoori/madras!
je kan alleen maar tegen me zeggen dat t gemaakt is zet t dan maar in de koelkast, dan maak ik t klaar als ik echt wakker ben xD |
Citaat:
Een verse smoothie doet het ook altijd goed. |
Libanese voedsel & italiaanse ijs!
|
Op dit moment heb ik wel zin in 'n stuk rijstevlaai of 'n Bossche bol! (Y)
|
stukje pizza gaat er nu wel in.
|
Anders hier wel :P
@AzN: Ik snap echt niet wat mensen zo lekker aan Bossche bollen vinden. Wellicht heeft het iets met mijn afkeer van roomsoesjes te maken. |
Sigaretten, Jazz en drop.
Want de nacht is het tijdstip dat Jazz zoveel beter maakt. En Unox erwtensoep. Mmmm. |
preischotel van mijn moeder.
|
Citaat:
|
bugles en raspatat
|
Kip tandoori!
|
Negerzoenen <3
|
Mijn vriendin :P
|
met het bericht dt ik weer 100% GEZOND bn
|
Citaat:
|
Citaat:
Het klinkt alsof ik veel fastfood eet, wat totaal niet zo is trouwens. Ohja, om het weg te spoelen mag een glas Apfelkorn 7up erbij of een Hertog Jan. :bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57. |