![]() |
Schoenmaat
Ik ben 11 jaar , zit in de brugklas en heb maat 41!!!!
En ben een jongen . Het is toch niet normaal dat ik amat 41 heb ofwel ? |
Waarom denk je dat dat niet normaal is?
Het lijkt mij best normaal. |
Maak je niet zo druk.
|
Omg, dat is toch niet zo heel erg. M'n ex had maat 49 en dat begon wel een soort van een probleem te worden...
|
dat is volgensmij wel redelijk normaal :D
Mijn broertje is 12..en heeft maat 43.. Dus uhh :P |
Maat 41 is iets groter dan gemiddeld voor een jongen van 11, maar niet raar. Waarschijnlijk vind jij het groot, omdat je nog wat meer in de lengte moet groeien. Jongens krijgen hun groeispurt vaak tijdens hun middelbare schooltijd.
|
Mijn broertje is 11 en heeft 43. En volgens mij zijn grote voeten voor jullie vetstoer:p
|
Ik weet niet meer precies welke maat ik had in de brugklas, maar ik had helaas al vroeg grote voeten en zat ook rond de 40+. Het is niet uitzonderlijk, het is wel behoorlijk irritant omdat het moeilijk is om leuke schoenen te vinden die niet enorm uitvallen of er te "volwassen" uitzien (gelukkig kun je met een beetje zoeken toch wel wat vinden), en als je wat wijdere lange broeken draagt die een beetje over je schoenen vallen, verhult dat ook een beetje de vorm van je schoenen.
|
Citaat:
|
pfff tot maat 45/46 heb je zat keus, maar opvallend veel winkels hebben praktisch geen maat 47 :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |