![]() |
Saai on the wings of luv # 680
Schiet eens up jongens.
Lisa 64 fizzle-fluffy 51 *Miekjuh* 40 Laisve 34 imène 29 Rationeel 26 Pippeloen 26 Kazet Nagorra 24 Dark Phoenix 21 Chick Rock 19 Philosophy 19 flyaway 18 Jaeger 16 Tink* 14 ecnelis 14 grl 11 Barabas 11 Rode Panda 11 Missy 9 Archont 7 Swlabr 7 Commendatore 5 Havock 5 Absinthe 4 Lucky Luciano 3 Daboman 3 Kunst 3 Hanneke 2 Dobermann 2 Allure 1 TommY_ 1 Rasmusje 1 |
dat werd tijd.
|
$#@#%#$ dat duurde lang
|
Jezuslisa :D
|
Ik wilde er net één openen, toen bedacht ik me dat ik niet wist welk nummer het moest zijn, ging ik terug en had jij deze al geopend.
|
Ja en ik kom net binnenvallen en er was geen topic, foei.
|
ja iedereen zat op lisa te wachten
|
nouja, ik dan
|
want er was op het laatst geen speld meer tussen te krijgen
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ja, Lisa.
|
ja ik had ook wel verwacht dat mevrouw de spamslet een nieuwe zou openen!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
|
Dag dames.
|
Ja Lisa WAAROM DEED JE DAT NIET EH! :bob:
|
door deze titel moest ik verplicht dat vreselijke lied opzetten want het zit in m'n hoofd :(
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
*aan haren trek* |
hahahah die andre net bij wegmisbruikers!
"maar koos, die gps is toch hartstikke nauwkeurig? ik bedoel, in afghanistan gebruiken ze het ook voor precisiebombardementen enzo!?" de grapjurk |
Flaaaaaai on the wings of luvvvvvv
Flaaaaai beebie flaaaaaaaaaaai |
ik zit steeds met pink - bad influence in mijn hoofd door die reclame van vw polo waar je mee doodgegooid wordt!
|
Dadadada. Ik borduur nu een minihond. Voor in mijn agenda <33.
|
owja voor de mensen die het iets interesseert zal ik nog even terugkomen op mijn avontuur met het openen van de fles cava in de trein:
het werd me door de medepassagiers niet in dank afgenomen, mede omdat de fles licht geschud was doordat ik eerder moest rennen voor de tram. ik kan in ieder geval wel weer iets van mijn lijst met dingen 'die je ooit eens gedaan moet hebben' strepen! op naar een hele dag in een volwassenluier! |
misschien wel leuk om daar een thema-meet van te maken :D
|
Ik kan wel aan zo'n luier komen hoor rationeel :o
|
Top.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou vanavond net was de avondwake en condoleren. Morgen de kerkdienst en crematie, dat wordt weer één groot jankfestijn.
|
Citaat:
|
Oww tink :(
|
Citaat:
|
shalom
|
Citaat:
|
:D
|
heb je voorkeur voor zo'n 'echte' luier met van die plakstrips of voor zo'n up en go broekje?
|
Breakie break.
|
Citaat:
Wat is eigenlijk avondwake? :O |
Citaat:
|
Het is vooral sneu als er weinig mensen zijn.
|
Citaat:
Citaat:
|
:D(Y) Dat is wel veel.
@Lisa, nouja, tenzij dat de wens is, maar anders is het niet prettig lijkt me voor de nabestaanden inderdaad. |
Citaat:
|
Ik heb er ook gezien waarbij er nog geen 20 mensen waren ;)
|
Citaat:
|
koorts :)
|
Dat lijkt me echt erg als er niemand is. Maarja als je oud bent, weinig familie hebt en ook een beetje geisoleerd leeft dan kan je dat hebben.
|
bij mijn oma was het juist jezus druk en die had al 7 jaar alzheimer ofzo en niemand zag haar meer. Maar laatst had ik weer een crematie van een behoorlijk jong iemand en ook heeel lief en het was er toch rustig. Stiekem deed me dat wel een beetje wat.
|
Citaat:
|
Mijn overgrootvader was 97 en de kerk zat echt stampvol. Ik had ook echt het idee dat iedereen hem super goed kende, dat was een fijn gevoel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15. |