![]() |
[HIER][BELANGRIJK] Amsterdammmmeet!
En volgende week alweer een nieuw vet feestje, gelukkig is deze duur, dus afzeggen makkelijk:p
En nu alle D&Aers in amsterdam zitten is het misschien wel een plan volgende D&A meet gewoon op 1 of ander obscuur feestje te houden:p |
Citaat:
ir de narie en metroidminded, van de week nog ergens meeten in amsterdam? maakt mij niet zoveel uit wanneer... |
Ik ben momenteel ook in Amsterdam maar ga morgen weer naar huis. Ik heb helaas deze week niet heel veel tijd om te meeten in verband met werk. Het mooiste zou voor mij de zondag zijn omdat ik waarschijnlijk maandag vrij ben.
|
Citaat:
|
en d&a dingetjes doen natuurlijk ook :o
|
Citaat:
|
omdat ik nu ook eindelijk eens in amsterdam ben...voor iedereen die wilt komen!
ik ben er door de weeks nu sowieso, 's avonds heb ik nog niet zoveel. laat maar horen wanneer je kan enzo kunnen we vast wel eens wat afspreken :) |
ik wil ook komen, prik een datum ;)
|
He, was dit nou?:P
Maja, deze week is natuurlijk veel te kort dag. Wel ben ik morgen hier: http://www.eastpakhappynewyear.nl/nl.html . Lame, maar gratis. Hier ben ik niet, maar wel vet http://www.earthdance.nl/ |
deze week is idd een beetje te kort dag :x
|
Ik wil ook wel komen, maar ik moet 1 kunnen en 2 er moet parking zijn...
|
als de datum me uitkomt, kom ik ook wel even langs. :)
|
Ik doe sowieso mee, mini- of monstermeet.
Zoals t er nu uitziet komt volgende week mij (behoudens zaterdagavond) ook prima uit. |
komende week woensdagavond, de 9e, om maar wat te noemen? :)
|
Ik kom misschien ook representen, hangt er vanaf of ik niet weg ben of begraven onder werk voor de studie. :o
|
dinsdag, woensdag of donderdag kan ik na 21.00, maandag en vrijdag vrij. Ik ga het niet te maken allemaal, gaat flink beulen worden dit halfjaar:'(
|
ik ga nog even langs voor een kamer en ook nog een date dus weet het nog niet
|
Whahah falerts allemaal :D
Nou Jasper, het is aan ons zo te zien! Ik heb vakantie dus dus prik jij de datum en de plek? |
woensdagavond in de dampkring!
we kunnen ook gaan onderzoeken welke shop de kutste voorgedraaide joints heeft(y) |
woensdag plan(y). kashmir en hill steet blues moeten aan de beurt komen, ga lurker jimjim vragen of ie ook meet:)
|
helaas zit ik dan wel met mijn huisgenoot(n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Nogmaals, woensdagavond? meneer narie heeft vakantie dus die zorgt maar dat ie er is, metroid kan, ik ook, en de rest...? :) |
Citaat:
Citaat:
en gewoon woensdag, zien wel wie er komt:p |
Citaat:
|
Ik kan woensdag ook. Wel pas om een uur of 6 gok ik. Alleen moet ik wel bij iemand blijven maffen dan want Nijmegen zit niet op het nachtnet :(
|
Citaat:
En slaapplek kan wel:) En tja, moeten maar effe kijken, mijn stampkroeg is in ieder geval open tot 03.00 en je mag er roken/blowen:p |
Citaat:
|
:cool:
ben van de partij! Zoals bekend reis ik van Limburg aan (ff syncen dus, J), maar ik ga donderdagavond lekker doorstubpen (zie plaatje). Zou ook ik op een slaapplek mogen rekenen? :bloos: |
aight:)
|
ja hoor, full house:p
|
hmm donderdag 9 uur werkgroepen :o
dus ik kan wel komen maar niet tot laat! |
aangezien het lekker weer is deze week terras+hapje eten? ik heb tot 5 uur college :)
|
lijkte me prima :) ik moet tot 17.15, rond kwart voor 6 kan ik dan wel in het centrum zijn
|
mooi!
mrboot we hebben elkaars nummer toch? |
Citaat:
|
gekeken!
|
Ik heb vergadering tot 19.30, kan dus vanaf 20.00, dus mrboot, regel jij het verder?;)
Kashmir lounge leek me kek omdat je daar ook een biertje kunt drinken, hill street blues is gewoon heel D&A verantwoord:p En O ja, effe met mijn huisgenoot overlegt, we kunnen altijd nog wel bij mij terecht:p (sietse, kun jij dan misschien je dat pistooltje meenemen, en iemand anders ballonnetjes en inhoud(jimjim?:bloos:) http://www.smulweb.nl/116453/restaur...cafe-t-Pakhuis voor de etertjes:p |
Ik zit tot 3 uur op school dus ik wil ook wel komen.
|
(y)
|
O wacht, het gaat over donderdag. Ik dacht over vandaag. :bloos: Donderdag moet ik tot 6 uur werken en kan ook wel daarna.
|
Citaat:
de meesten kunnen woensdagavond wel geloof ik? met of zonder eten? maakt mij allemaal niet zoveel uit, misschien het best om rond 18.00 woensdagavond ergens af te spreken en dan nog ergens iets te eten als de rest nou ook eens even reageert :P |
Een forumbaas die verteld dat iets op woensdag gaat gebeuren valt natuurlijk per definitie niet serieus te nemen. ;)
Maar goed, woensdag is voor mij ook geen probleem. Ik moet tot 6 uur werken wat betekend dat ik rond een uur of 7 op Amsterdam centraal kan zijn. |
Wim! Is je t taste terziele? ;)
Ik ben tegen 18 aanwezig, maar moet wel even erges m'n bagage in n kluisje ofzo duwen. Zowie kan jij iets zinnigs zeggen over de openingstijden van Amstel 's nachts doordeweeks? |
M'n wat?
|
Citaat:
Citaat:
shops zijn tot 1 uur open door de weeks, uitgaansgelegendheden 2/3, max 4, geloof ik. op de woensdagavond zal er niet bijster veel te doen zijn. |
Geen idee over tijden op Amstel. Ik heb om 18.00 vergadering, als jij iets daarvoor op amstel bent kan ik je stuf aannemen en na de vergadering bij mij thuis droppen.
shops idd tot 1, na 03.00 niets meer, maja, tips al eerder gepost, nu rennen naar de les |
Ik ga het trouwens niet gek laat maken of extreem rare dingen doen want ik moet de volgende dag gewoon weer werken.
|
Ik pak met HTID om 17 de trein op d'Bosch, die zou om 17.44 op Amstel moeten zijn.
Past dat m3tr0? En haal jij dat b00t? |
en ik dan! :mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |