![]() |
Omgwtfbbq!!
Nieuwe, want omg, mijn moeder weet niet welke bh-maat ze heeft :|:|:|:|.
|
Citaat:
|
omgomg, ik las over een clone-a-willy set, dan kun je je penis of die van je partner klonen met een speciale set, dat je je piemel in het gips houdt en daarna een rubberen afdruk maakt, eventueel met vibrator erin. Ik vind het echt hilarisch :D:D:cool:
|
Citaat:
|
Ja of voor als je je vriendje ('s penis) heel erg mist als hij op vakantie gaat :bloos:
|
vraag dan gewoon je negerbuurman, dan heb je tenminste waar voor je geld :bloos:
|
Jamaar dan voel je de keer erna je vriendje niet meer (tenzij dat ook een neger is)
|
Omg, wat offtopic allemaal.
OMG ik heb zo'n lief beste vriendinnetje <3 en haar ouders behandelen me ook gewoon alsof ik daar woon :o Heerlijk. Stiekem toch wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
WTF, mijn fietszadel zit los, dus het draait een beetje, en nu heb ik het gevoel dat mijn bureaustoel draait. Maar dat kan niet want het is gewoon een houten stoel op 4 pootjes. Wuuut :D
|
Citaat:
|
:D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OMG, vandaag ging presenteren gewoon goed. |
WTF, er zat net iets op mijn nagelvijl en ik ging het eraf krabben. En nu is mijn nagel ultrakort :bloos:.
|
Citaat:
|
OMG ik heb heel erg zin in frikandellen omdat er op tv iets was over het kampioenschap frikandellen eten. :o:o:o:bloos::o:bloos:
|
OMG ik geloof dat mijn voet is gekneusd. :|
|
OMG check wat de hondjeskapper met mn hondje heeft gedaan: :O:O:O
Voor: http://i83.photobucket.com/albums/j3...e/S6004380.jpg Na: http://i83.photobucket.com/albums/j3...e/S6004434.jpg Nu is ze echt keilelijk!! |
Ik vind dr echt mooi geworden :D
|
Lach maar, ik moet ermee over straat :(
|
Ik lach niet, ik vind dr écht mooi!
|
Je vind de na-foto mooier dan de voor-foto?
|
Eens met fizzle en drukknoopje.
Omg, ik heb eindelijk mijn tekeningen bij de Erasmus universiteit opgehaald en nu kan ik eindelijk dat schilderij laten inlijsten. Omg, ik word gestoord van (de grootte van) mijn klas. En omg, gisteravond was zo fantastisch dat ik 's nachts uit verliefdheid heb wakker gelegen en dat niet eens erg vond. <3 |
wat zonde drukknoopje :o
|
Omg ik heb een 5-puntsvak waarvoor ik in oktober al het tentamen heb (normaal pas in januari), een reader moet lezen van zo'n 2,5 centimeter dikte (dubbel gekopieerd), een werkstuk moet schrijven, 2 presentaties moet houden, en 2 nabeschouwingen bij andermans presentaties :eek::(.
|
En oja, ik vind die ene presentator van Nova en Kunstof, Joost Karhof, nogal heet :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: OMG, wat een teringbende hier! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omg... Ik heb m'n nagels in't roze gelakt en wou er een zwarte streep op ^^. Ik heb dat dan geprobeert met zwarte nagellak, maar dat ging dus niet. & toen kreeg ik het fantastische idee (dat daarachter niet meer fantastisch was) om er met een stift een streep op te tekenen. Maar het is kei lelijk & nu moet het er terug af ^^ & daar heb ik geen zin in...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alleen dierenmishandelaars brengen dat soort honden niet naar een kapper :|
|
Citaat:
Maar pluizig is idd een stuk leuker!! |
Citaat:
OMG mijn neus loopt zo ongelofelijk, wat een stofbende is het heir. OMG CR gebruikt "mijn" term zonder dat 't over mijn svexvriendje gaat. :D |
Citaat:
|
Omg, Proxy op dk! :eek:
|
Citaat:
Maarre, hoezo zit je te eeken ;) Welke maat heeft jouw moeder? |
even vragen brb
|
OMG volgens mij heb ik drie of vier jaar geleden al in de VIVA over die set gelezen en nog steeds zijn er mensen verbaasd over!
|
Citaat:
Citaat:
|
Omg, mn stijltang is net kapot gegaan :@
|
Net Sphere
M - Lid |
Citaat:
|
:d
|