![]() |
Biometrische scanner niet gevonden?
Hey mensen,
ik draai een officiele geactiveerde versie van W7. Echter heb ik een probleempje. Ik heb net alle software geïnstalleerd, inclusief alle drivers, maar zoals de titel al zegt word de 'biometric device' niet gevonden, daar hij zegt dattie niet is aangesloten. Daar het een laptop van xxodd is en nieuw ge-asembleerd lijkt me dit niet echt mogelijk... Is het mogelijk dat er een oplossing is dat het softwarematig is? of moet ik toch maar even bellen/mailen met xxodd... Sorry als dit op software hoort. |
Dit hoort op software ja aangezien het een probleem is met de software van het device.
En Win7 is nieuw, nog niet voor alles zijn drivers beschikbaar en grote kans dat dat voor dit apparaat ook geldt. Denk dat je even geduld moet hebben nog. |
ok, ik ben nu iets verder, hij staat in mijn lijst met hardware alleen het programma zelf herkent hem nog steeds niet, any ideas?
|
Als je eens iets meer informatie geeft? Welke type netbook, notebook van xodd heb je?
Tot nu toe kan ik alleen vinden dat w7 met een vingerafdruk-scanner zit te rommelen. heb je deze dan ook werkelijk nodig? |
nee, is niet nodig maar het ik zou het wel graag willen zien werken... Verder heb ik een 570tu van xxodd.
|
Mja, om de pijn te verzachten, de eerste paar dagen is zoiets wel echt een gadget om te hebben werken, maar echt goed werken die dingen toch niet in mijn ervaring (heb vaak genoeg met mijn scannertje (3 jaar oude Compal-notebook) opnieuw moeten scannen, dat het sneller was gewoon een wachtwoord in te geven).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49. |