![]() |
Wat willen jongens horen.
Wat vinden jongens leuk om van meisjes te horen?
x |
"Neuken?" :o
|
ik vind het altijd wel leuk om gewone complimentjes of koosnaampjes te horen. Maar niet zulke dingen van Sgatjuh, wljmk en die shit...;)
|
"Natuurlijk slik ik"
|
Citaat:
|
Dat hangt helemaal af van wat voor meisje het is, hoe ik haar ken enzovoorts. Van vage kennissen hoor ik toch liever andere dingen dan van mijn vriendin. Het leukste dat ik van gewone vriendinnen heb gehoord is dat ik heel gul ben.
|
wljmk??
|
Citaat:
Persoonlijk ga ik zelf voor "ntbhvjwjnmkknzjkksd". Daar smelt ik helemaal van. <3 |
Citaat:
|
Wil Je Nooit Meer Kwijt
Niet Te Breken Hou Van Je Wil Je Nooit Meer Kwijt Kan Niet Zonder Je kksd weet ik even zo snel niet OT: hetzelfde wat jij van een jongen wilt horen lijkt me, dat je er goed uitziet, dat je leuk bent en grappig, dat je aardig bent. Maar niet te veel, het moet wel geloofwaardig blijven. Ik vind het persoonlijk ook altijd leuk als iemand op details ingaat, uitlegt wat er dan precies zo leuk/mooi is. Dan komt het wat minder standaard over. |
Citaat:
|
rob, als ik jou toch niet had :P
|
Citaat:
|
"Omg, wat issie gróót! :eek:"
|
Ik heb eens een vriendin gehad die altijd zei dat ze "dorst" had. (Y)
|
Als je aantrekkelijk bent willen ze van je horen dat je seks met ze wil. Als je onaantrekkelijk bent willen ze eigenlijk niets van je horen.
|
'heey zal ik me kapot drinken en je daarna een flinke beurt geven?'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan vergeten ze de volgende dag wat er gebeurt is:)
|
Zo weinig mogelijk.
|
Ik geloof dat we er wel uit zijn :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01. |