![]() |
Help
Dank Allemaal!
|
Ik neem aan dat ze wel interesse in je heeft
|
Probeer op de een of andere manier contact met haar te zoeken. Gewoon 'n gesprek beginnen ofzo ;)
|
Lacht ze niet toevallig naar iedereen, of alleen naar jou.? (vraag het anders na bij je collega's)
|
Zal me eigenlijk niet al te veel verbazen. Het is een vrolijke meid. We zullen zien dit weekend.
|
Maak es een praatje met haar.
|
Waarschijnlijk makkelijker gezegd dan gedaan, als ik het goed heb is zij er van af 12:00 en ik ben er de hele dag, om 12en is de winkel open en kan je moeilijk in de winkel staan babbelen met de klanten. Als ze natuurlijk al niet achter de kassa zit, de kans dat we tegelijk pauze hebben is afwachten maar klein.
|
Citaat:
|
Citaat:
Lol. |
^ te makkelijk :D
Inderdaad, knoop eens een praatje aan. Kan makkelijk als jullie toch collega's zijn, dan heb je sowieso iets gemeen. Worden er geen feestjes of BBQ's georganiseerd door jullie bedrijf? Ook een prima manier om elkaar buiten werktijd te leren kennen :) |
Het is toch makkelijk om elkaar aan te spreken als je collega's bent? Sta je nooit in hetzelfde gangpad te vullen? Ik zou eerst beginnen met een praatje maken om te kijken hoe ze daar op reageert. Daarna kun je er aan denken om haar een keer mee uit te vragen en dan iets wat bij je leeftijd en hobby's past :)
|
De kans dat we samen wat doen is er wel, bijv aan het einde van de dag misschien de acties, alhoewel die kans niet heel groot is. Zij is er pas s'middags en s'morgens wordt het meeste gedaan.
Binnenkort hebben we wel iets van een uitje met iedereen, alleen als ze meegaat weet dat nog niet. We zullen morgen zien |
Gisteren dus gewerkt en zij was er ook, en zowaar hadden we samen tegelijk pauze, heb we een babbeltje gemaakt over school, sport en de andere dingen, pauze werd iets langer dan de eigenlijke 10 minuten:P. Vielen soms wat stiltes en wist niet zo gauw een vraag:P, maar liep vanzelf wel weer.
Toen ze een keer voorbij liep glimlachde ze in mijn richting, ik lachde di keer terug, alleen draaide ze net weg maar ze had het wel gezien want draaide tegelijk weer om en lachde, enigzins verbaast volgens mij:P, terug. We kunnen het wel geod met elkaar vinden is de conclusie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32. |