![]() |
Hotmail Probleem
Hoi,
Gister heeft iemand m'n email proberen in te breken, ik kreeg dus een bericht dat ik mn password moest veranderen. Dit gedaan moest ik opeens ook m'n geheime vraag veranderen, hier had ik geen tijd voor en annuleerde dus. Kwam wel gewoon in Hotmail. Maar nu werkt dus helemaal niks meer, kan niet op msn etc. Kom op een pagina met de volgende melding: Voordat u zich bij Windows Live kunt aanmelden, moet u een nieuwe vraag en geheim antwoord kiezen en uw locatie en geboortejaar opgeven. Als u uw wachtwoord vergeet, kunt u deze gegevens opgeven om uw identiteit te bevestigen. Hier staat dan iets te laden, maar dit verschijnt nooit. Kheb het met verschillende browsers en computers geprobeert, blijft laden. Iemand ideeën? Alvast bedankt! |
Het probleem ligt duidelijk bij msn.
Wat je kan doen is de gevraagde gegevens invullen. Lukt het hierna nog niet om in te loggen, dan mail je (met een ander mailaccount) naar msn en geef je nog wat extra persoonlijke informatie mee (bijvoorbeeld onthouden inhoud van mailtjes). Hiermee kan msn je verifiëren en hopelijk je verder helpen. |
Citaat:
|
Weet je wel zeker dat je je wachtwoord veranderd hebt op een echte Hotmail pagina, en niet op eenandere pagina en dat die persoon nu je wachtwoord heeft?
|
Ja, kreeg die pagina toen ik via msn naar postvak in ging.
|
Ik weet het NIET zeker ! ... maar als je nou is alles veranderd Inclusief je wachtwoord, je geheime vraag, leeftijd ... alles (Schijf wel alles op wat je veranderd) !
Dan moet je het ff 1 week aankijken ... als het voorbij is dan moet je alles weer terug veranderen... als het dan nog niet weg is dan moet je ff MSN Maillen ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14. |