![]() |
Communication Saai #682
...
|
#682.
|
geen nummer!!!!!!!!!!!!!1!1!111!!1
|
Waarom niet, Pip?
|
:bob:
|
Citaat:
Citaat:
|
Oh wacht. :D Zo, die komt even laat binnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gebruikersnaam Berichten
*Miekjuh* 64 fizzle-fluffy 51 Lisa 46 Rationeel 35 Missy 33 Barabas 29 Martiño 22 Tink* 22 Pippeloen 22 Dark Phoenix 22 Kazet Nagorra 21 Philosophy 20 Lucky Luciano 16 Quis 16 Commendatore 11 imène 10 ecnelis 9 Jaeger 8 TopDrop 8 angel90 7 Allure 6 Archont 4 Trimm Trabb 4 Hanneke 4 flyaway 3 Stefenootje 3 Paranoide 2 drukknoopje 1 Havock 1 Kunst 1 Secret Agent 1 Toon topic & sluit venster :O |
Ik dacht dat je bedoelde dat je geen nummer in de titel wou. Vandaar de vraag: waarom niet?
Dus zo gek is de vraag niet. |
@DP: weet ik eigenlijk niet. Maar ik denk dat als je vier keuzemogelijkheden had gegeven met psychologie erbij, dat ik daarvoor gegaan zou zijn. Ik zie jou wel voor me als psycholoog (ook al ken ik je dan niet echt :p).
|
Citaat:
|
Nee gewoon een beetje blond :D
|
wat is een film-oh?
|
Ach, iedereen heeft zijn momenten.
|
het is iig de O van oooooooooooh mijn hemelse vader.
|
Citaat:
|
Ik houd niet van boeken in het Engels met meer tekst dan sommen. ;(
|
Welke boeken heb je dan?
|
ik vind het altijd zo raar; een studie communicatie. wat leer je daar dan? het is toch een basisvaardigheid?
en blijkbaar leer je er geen nederlandse spelling :D maar het is wel een populaire studie... |
Citaat:
|
Citaat:
|
vrijetijdskunde ben ik wel goed in ja.
|
Oooh, ik zette met een verkeerde klik mijn taakbalk aan de rechterzijkant :(. En hoe krijg ik 'm nou weer onderaan? :(
|
Citaat:
Ook een beetje snel de conclusie trekken dat je er geen Nederlands leert, want bij jou zullen er ook vast foutjes te ontdekken zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoi rationeel!
|
Fijne avond nog allemaal. Dag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee,want die knop kan ik niet vinden op de laptop (n).
|
Citaat:
|
Hoi Lisa!
|
misschien staat hij stiekem nog op vergrendelen. eerst rechtermuisknop erop en 'ontgrendelen'. dan slepen.
|
:)
|
ik kan m alleen naar de zijkant slapen :(
|
Ik heb de laatste tijd zo'n jeuk, ik krab mezelf helemaal kapot. Overal op m'n armen en benen zitten bloeduitstortinkjes.
|
ik heb net ontdekt dat echt al mijn bier op is nu. ik heb allen nog ouzo, tamdhu, calvados, honingrum en port...
welke zal ik op(en) maken? |
Dos calvados *hik*
|
ow haha, het is ook meteen duidelijk waar ik de laatste paar keren op vakantie ben geweest :D
|
ik ken tamdhu en calvados niet en de rest is smerig.
|
Citaat:
|
Kazet, wat studeer jij eigenlijk?
|
Alsof je bij communicatie meteen aan communiceren moet denken.
|
Citaat:
dus het wordt maar tamdhu (y) |
staat toch in z'n profiel :p @ miekie
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25. |