![]() |
Vraag!
Heey,
ik ben een jongen en ik houd erg veel van lakleding, alleen wel van de lakkleding voor vrouwen. zo heb ik bv een mini rokje en een topje en een body. nu is mijn vraag ben ik niet goed bij me hoofd of wat is het. zijn er meer met dit of ben ik de eenige die gestoord is? :$ wat moet ik doen help me plz. Groet Kyoko |
Kyoko is Japans voor Niels.
|
Er zijn ongetwijfeld een stuk meer mensen gestoord dan alleen jij.
|
Het is misschien niet iets wat zomaar iedereen doet, maar zolang jij je er goed bij voelt is er toch helemaal niks mis mee?
|
ach er lopen meer gekken los dan dat er vast zitten, gewoon je ding doen (y)
|
Lekkur boeiund!
|
Wat is lak-leding?
|
Citaat:
maar inidergeval, wat doe je er mee dan? alleen er naar kijken? |
Citaat:
|
Ik dacht dat het iets zei over de plaats waar je je kleding opbergt. Je hebt lakleding en plankkleding en hangkastkleding.
Oke, en nu serieus. Kyoko, je bent sowieso nooit de enige, dat lijkt me duidelijk. Dat neemt niet weg dat het een wat eigenaardige voorliefde is. Maar het is aan jou wat je daar mee doet. Je zou naar transvestiefeesten kunnen gaan om met gelijkgezinden te babbelen, of je zou je kleren gewoon thuis kunnen bekijken, of je zou ze weg kunnen gooien*, dat moet je allemaal zelf weten. Maar bereid je wel voor op verbaasde reacties als je ze aantrekt naar de verjaardag van je oma :p *nooit kleren die nog heel zijn in de prullenbak gooien; verkoop merkkleren aan een tweedehandszaak of op marktplaats en geef merkloze kleren aan de kringloopwinkel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou hulp zoeken.
|
Er zijn meer mensen die geilen op la-kleding, of lak-kleding. En nee, je bent niet de enige die gestoord is, er zijn meer mensen die gestoord zijn.
|
Ik zag vandaag een man die door utrecht liep in een boxershort met een backpack en een zonnehoedje op. Ik zag ook een ouwe vent in niks dan een strakke leren broek en bretels. Als je dat eenmaal hebt zien lopen dan kijk je ook niet meer op van een jongen in een latex beha hoor. :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56. |