![]() |
Dream Theater
Imho: Dream Theater is een waanzinnig goede band. Deze week worden mijn kaartjes geregeld voor het concert wat ze gaan geven in de Ahoy.
- Wat vinden jullie van Dream Theater? - Wie gaan er 03-11-02 allemaal nog meer naar Dream Theater in Ahoy? |
Tis een enorme topband, lekkere muziek om bij weg te zakken.
En nee, ik ga helaas niet naar het concert. De kaartjes zullen wel niet zo duur zijn, maar de trein zeker wel. Maar als ik eindlijk 18 ga ik proberen een OV-jaarkaart(of hoe het ook heet) te krijgen. Dan kan ik eindelijk naar Vette metal bands in Ahoy of de 013 |
ik vind Dream Theater wel een coewle band, niet echt ontzettend geweldig, maar wel mooi.
misschien ga ik er heen, hangt (zoals gebruikelijk :p )van de financiën af....maar ik heb wel gratis vervoer, want een kennis (met auto) van me gaat er ook heen :) |
idem ditto, technisch heel indrukwekkend, maar na een paarnummers ook slaapverwekkend
|
hele goeie band ja, ken ze nog niet eens zo gek lang. beetje jammer dat de nummers vaak zo overdreven lang duren. kga misschien wel naar et concert ja, ligt aan de prijs.
|
Vind het wel leuk, maar zou nou niet zeggen dat ik er een grote fan van ben. Ga ze 3 november niet zien, maar heb ze 6 juli al gezien op graspop en dat was best gaaf.
|
DT behoort tot de elite onder de metalbands. Technisch allemaal erg knap gespeeld en gecomponeerd. Maarja.. John Petrucci, Mike Portnoy en John Myung in 1 band.. wat wil je nog meer..
Soms vind ik het wat 'overplayed'; iets TE ingewikkeld gemaakt allemaal. Vooral bij Liquid Tension Experiment (side-project). Maar goed, Dream Theater heeft een hoop hele gave nummers (Metropolis part 1., Home, Pull me under etc.) en ik heb veel bewondering voor ze. |
ik vind et erg gave muziek, maar vind dat die godenstatus die ze door veel mensen word aangeprezen best wel overschat...
ik wil wel naar ahoy, en ga hoogst waarschijnlijk ook :) |
ik hoop dat Ahoy er in zit (qua tijd en zo)
vind DT 1 van de betere bands die nog bestaan en wil ze al lang eens zien. khoorde trouwens dat het concert (zonder evt voorprogramma's) 3 uur gaat duren :D:D:D |
gave band...
maar ik kan nie zo goed tegen dat soort muziek bij concerten... ik vind het heerlijk om op de bank te hangen of als ik half slaap ofzow.... super... maar op een concert wil ik kunnen dansen, dat het gezellige muziek is... |
Goeie band (y)
Ga waarschijnlijk nie naar concert... |
LTE vind ik daarentegen wel gaaf, omdat er geen zang bijzit
|
Tis wel goed (oud al hoor :o) Maar neej ga neit naar 't concert...
|
geweldige band
kaartje is al binnen |
Sja ik wilde eerst gaan maar ik schrok een beetje van de prijs duz... ben niet zówn fan..
|
Wat is de prijs dan?
En nu ik toch bezig ben, hoeveel kosten tegenwoordig gemiddeld die kaartjes voor metalbands(zoals ik al zei, ik ga nooit naar grote concerten) |
Citaat:
ik denk dat je voor een gemiddeld metalconcert (van een bekende buitenlandse band) zo'n 20 tot 25 euro kwijt bent DT is wat duurder, maar dan heb je ook wel een urenlange show:) |
3 november? Oeh, op zich leuk! :)
Dream theater vind ik een heerlijke band, alleen af en toe wat te klinisch, te "zo moeilijk,snel en technisch mogelijk" of zoiets. Maar het is a : supergoed wat ze doen b :Er zitten heerlijke stukken tussen c :De stem van LaBrie evalt me erg! Dát vind ik ook zo mooi aan DT, ze weten hele technische dingen met hele melodieuze gevoelige stukken af te wisselen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41. |