![]() |
Open dan een saaitopic 684
Ik zit maar te wachten
|
Nu heeft het topic voor straf een kuttitel
|
Citaat:
|
Ik moet uit m'n kamer vandaag, maar die gast heeft al een week niet gereageerd op z'n mail, dus ik weet niet wat ik met de sleutel moet doen.
|
liever een kuttitel die toegeeft dat het een kuttitel is, dan een wannabe gave maar stiekem toch kuttitel
|
Citaat:
|
wat een mongolen altijd op die BNN-site :D iedere halve minuut schreeuwt er weer iemand ISTIE DUR AL??? en dat het flauw is dat het er nog niet is, en af en toe post er een lolbroek dat het er staat, waarop iedereen hartritmestoornissen krijgt van de opwinding en WAAR DAN EN BIJ MIJ NOG NIET LINK!!!!!!!!!!
|
Citaat:
|
haha ja die comments :D
|
:D
Ik stoor me zo erg aan die chantal dat ik elke keer stop met kijken als ze weer begint te janken |
oh als chantal begint met janken dan begint de pret juist!
|
die laatste aflevering was ook weer prachtig :D
Chantal: Wij willen nog geen kinderen. Raiko: Nou ja, ik wil op zich wel kinderen... *Chantals gezicht vertrekt* *Staart Raiko furieus aan* *Barst in bleren uit en rent weg* |
ja omdat ze van haar moeten denken in een KOPPEL.
|
Ik ben blij dat ik dat niet kijk, denk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pff dit gaat toch niet over baby's huren enzo he?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Over mijn svex. Die een zak is. |
Gvd, waarom loopt Word de godganse tijd vast :(
|
Citaat:
|
wtf is een svex?
|
Ik kan niet eens iets aanpassen of twee documenten tegelijk open hebben staan. Ik denk dat het maar eens tijd wordt om mn laptop eens op te schonen en het hele gedoe opnieuw te installeren...
|
Vulcanize the whoopiestick, in the ham wallet (8)
|
cattleprod the oyster ditch, with the lap rocket (8)
|
Citaat:
|
ahhhhhhhh... :)
|
Het is verhuistijd.
|
Pressure wash the quiver bone in the bitch wrinkle (8)
|
Exen, wat moet je ermee. Een schop onder z'n arrogante hol kan hij krijgen *briest*
|
Citaat:
|
ook niet aan beginnen... exen...
|
Exen zijn bitchez. Alleen maar loze woorden en een steek in je rug. *boze girlpower muziek draait*
|
Citaat:
|
Ja friendship forever en girl power, spice girls style you know. ;x
|
*O*
|
Ik baal er alleen van dat hij me ook echt zo boos en verdrietig kan maken, terwijl ik natuurlijk eigenlijk een enorme /carehouding wil hebben :o.
|
Ja dat zou ik ook wel willen hebben!
|
Nou ja, jij had tenminste nog behoorlijk lang (toch) met die jongen, dat van mijn duurde nog geen maand. Dus whatever.
|
haha, vrouwen.. :)
|
Citaat:
|
:D
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
haha, vrouwen zijn ook gewoon niet gemaakt om een /carehouding te hebben :)
jullie willen het wel, maar jullie kunnen het niet. |
Dat is dan weer waar. Maar uiteindelijk vind ik dat dat vóór ons pleit.
|
Ik kan wel heel goed doen alsof ik een /carehouding heb in het openbaar, telt dat ook. (a)
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik denk elke keer CR had toch geen ex? Maar je had iets anders niet en daarmee zat ik in mijn hoofd :o ;) Dat was voor mij zowat hetzelfde dus. |
Ah de kwaadspreker. Nou ja, stiekem weet je ook wel dat jij beter bent dan hij, maar het is soms moeilijk dat vol te houden in een zwak moment. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |