![]() |
klaarkomen
Ik ben een jongen van bijna 15 en heb nog geen seks gehad, maar ik ben bang dat ik bij "de eerste keer" te vroeg klaar zal komen. Kan dat gebeuren?
|
Ja, en dat maakt niet uit want waarschijnlijk is het meisje in kwestie ook hardstikke zenuwachtig en is ze allang blij dat het lukte en je het lekker vond. Oh en je kunt van tevoren een keer aftrekken, want de tweede keer duurt het langer voordat je klaarkomt. Je kunt het ook trainen, er komen zeker weten heel veel forumers onder mij met tips daarvoor.
|
kan dat gebeuren? ik garandeer je het bijna.
|
Gebeurd byna elke jongen, is normaal ;)
Trainen kan idd, (of aan iets vervelends denken) maar beste optie is idd daarvoor klaarkomen (kan natuurlijk door je partner ;).. |
ja dat kan door de spanning kan je te vroeg of je komt niet hij blijft slap, dat zijn spanningen die daar in een rol spelen , verder is het een oefenen om je zaad nog even op te houden . dat kan je doen om even te stoppen en na een paar minuten weer effe door te gaan .bij zelf help kan je stoppen met rukken en dan weer verder en bij het bijna klaar komen weer effe stoppen.leuk huiswerk he groeten obrain.kijk maar uit het werkt verslavend. groeten obrain.
|
Citaat:
|
Niks om je zorgen over te maken in ieder geval ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35. |