![]() |
We hebben een S, een A, een A, een I! #686
nu dan? :D
|
*o*
|
En wat doen we met die letters?
|
Asia!
|
O ik hoef toch geen kwantummechanica en golven te doen*O*
Alleen electromagnetisme, elektronische instrumentatie en vaste stof. |
Pff, vanavond verplicht socializen met de familie en het werd op prijs gesteld als ik dan even mijn gezicht zou scheren. Pfff.
|
s.insert(mond(open),MarsIJsje(1));
|
Hallo luitjes.
|
Hallo!
|
En hoe is het met Chick?
|
Goed goed. Heb vanochtend een paar uurtjes doorgebracht in de ub, en dat vond ik alweer bijzonder goed van mezelf. En nu eet ik een heerlijke pastasalade, waar ik helaas teveel zout aan heb toegevoegd, en nu heb ik dorst :o.
En met jou? |
Ub? Oh, pastasalade, daar heb ik ook wel trek in. Jammie.
Ik ben net terug van school. En nu ga ik uitzieken/beetje uitzoeken hoe alles werkt en voorbereiden voor de komende lessen. Plus zo even romantisch de kots van mijn vriend opruimen. |
Citaat:
En ziek zijn is niet leuk :( en dan ook nog voor je vriend zorgen? Wat goed van je! |
Citaat:
Ik heb alleen nog wat kwaaltjes, maar het gaat al een stuk beter, dus écht ziek ben ik niet meer, dus dan kan ik makkelijk voor mijn vriend zorgen. ;) |
ubub
|
Citaat:
|
Hoi TD :).
|
Hallo Topdrop!
Citaat:
|
True, maar toch :o. Ik zou het wel even overwegen.
|
shalom.
|
haai
|
fffuuuu mn geld was vandaag op. ECHT op. Geen cent meer op mn pinpas. :(
|
is 6 kg aardappelen genoeg voor 11 mensen? we gaan er stamppot van maken. lijkt mij een beetje te weinig maar volgens kazet is het genoeg.
en wat denken jullie? als je er purree van maakt blijft er toch niet zoveel over? |
Mijn stagebegeleider had er vertrouwen in dat drie weken van te voren óók wel goed is :Y
En een studiegenote zei: "lever je dat nu pas in, maar dan kun je toch pas over twee weken beginnen?" en dat stelde me ook wel gerust (want ik begin dus over drie weken). |
Citaat:
|
oke dan geloof ik het maar :p en we halen de schil er niet af.
|
Citaat:
|
ik zou wel schillen voor puree hoor!
|
kijk zo mag ik het horen :P
Hoewel het er wel een beetje aan ligt wie er komen eten natuurlijk. Als dat elf lange puberjongens zijn die net de hele dag hebben gesport dan zou ik wat meer maken :D |
Voor puree wel schillen idd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als je 6 kilo als een dolle gaat schillen houd je 5 kilo over. voor een beetje stamppot heb je toch minimaal wel de helft van dat gewicht aan groenten en andere shit nodig, dus zeg 2,5 kilo.
7,5 kilo/11 mensen = 680 gram pp daar komt vast nog een lekker stukje vlees bij ofzo. knappe gemiddelde groep van 11 die daar niet genoeg aan heeft :D |
Citaat:
Citaat:
|
de rest van de week
|
Citaat:
|
wij maken altijd zonder schil en ik heb nog nooit vieze velletjes erin geproefd.
edit Ik bedoel met schil. |
de schillen krijg je toch nooit fatsoenlijk weggestampt?
|
Citaat:
we hebben er andijvie bij en spek en rookworst. en voor de vega's paprika met kaas en ei uit de oven. |
Hoezo maak je geen aardappelpuree uit een zakje?
|
Citaat:
|
behalve omdat dat de smaak en structuur van beton heeft?
|
he jongens nu maken jullie mij onzeker over die schillen :(
elmer zegt dat ie er geen boodschap aan heeft. |
doorgaans wordt er wel meer van puree/stamppot gegeten dan van gebakken aardappeltjes ja.
het klinkt als meer dan genoeg (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
beton is GEIL! beton is GEIL! beeeeeeeeton beton beton beton beton beton beton, beeeeeeton beton beton beton beton beton beton! |
Citaat:
En ik vind dat zeker niet naar beton smaken. Gewoon prima te eten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |