![]() |
slapen tijdens de les
...
|
Ga leren nep huilen en zeg dat hij je betast heeft;)
|
Citaat:
OT: Dit klinkt als de gemiddelde docent. Tja, het hele schoolsysteem is inefficient en je hebt bijna niks aan school(alleen ff een paar vragen stellen en thuis gewoon je huiswerk maken is toch een betere oplossing:s) Maar als je wilt dat deze docent ontslagen wordt, kan je niks anders doen dan het aankaarten. Maar dan moet je wel laten zien hoe erg het is. Bij mij op school is afgelopen jaar een klas de les uitgelopen en bij een andere docent les gaan volgen:p Daarvoor had de klas een hele brief gemaakt waarin stond wat die vent allemaal verkeerd deed. En nog geeft die vent op dezelfde manier les(had ook al gesprek gehad met teamleider). Dit laat maar weer eens zien wat voor lijers docenten zijn. Je krijgt ze niet zo snel ontslagen. |
Ontslagen krijgen is easy maak hem zo boos dat hij je uitscheld werkte bij mij;)
|
Citaat:
''Gelukkig'' is ie nu toch van school wegens ziekte. |
Ze deden gewoon niet hun best!!
|
Citaat:
|
^Als de wet het toestond was het de beste oplossing. Je hebt niks aan school, zelfstudie is veel efficienter.
|
Kaart het aan bij de Leerlingenraad zou ik zeggen, daar zijn ze voor. En ik ben alleen voor docenten wegpesten als ze geen orde kunnen houden of hun eigen vak niet snappen.
Populair zijn is trouwens niet belangrijk hoor, bovendien denk ik niet dat 1 persoon kan zorgen dat een docent ontslagen wordt of zelf ontslag neemt. Dat kan bijvoorbeeld een hele drukke klas of meerdere klassen, maar jij alleen echt niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49. |