Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Nieuwe Disturbed (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=177107)

Carn 04-08-2002 18:21

Nieuwe Disturbed

voor de mensen die disturbed een leuke band vinden, er is een mp3tje online van "prayer" , de eerste single van de nieuwe cd, download em hier:

http://www.disturbed1.com/prayer/disturbed_prayer.mp3

Carn 04-08-2002 18:52

redelijk. ik vind het wel een leuk nummertje

ik vind disturbed zoiezo leuke band, ookal lijkt het op standaard bla bla bla bla en blablablablabla etc.

jnieuwelaar 04-08-2002 21:30

ga hem niet kopen, is het eerste bandje waarmee ik in aanraking kwam dat "underground" was.

TeethgrindeRRR! 04-08-2002 21:56

Zo standaard zijn disturbed in principe niet... niet baanbrekend ook, maar er zijn toch wel aparte elementen in verwerkt.

mixtape 04-08-2002 21:58

De zang is iig zeker apart, maar bij dit nummer stoor ik me er ook een beetje aan.

Heb Disturbed al minstens een jaar niet beluisterd dus kan zijn dat ik weer moet wennen

Carn 05-08-2002 03:54

ik vind het nogsteeds een leuke band. dan ben ik maar niet true ende evil.

Shah of Blah 05-08-2002 18:05

disturbed is helemaal niet zo standaard numetal volgens mij hoor..

86dagreed 05-08-2002 19:17

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
ga hem niet kopen, is het eerste bandje waarmee ik in aanraking kwam dat "underground" was.

zozo, je luistert net pas muziek :p.

disturbed underground? haha.

jnieuwelaar 05-08-2002 21:50

Citaat:

86dagreed schreef:

zozo, je luistert net pas muziek :p.

disturbed underground? haha.

daarom staat het ook tussen haakjes. hmm hoe lang fiets ik hier al op het forum rond, anderhalf jaar? Nou zo lang luister ik naar metal. Vind dat ik nogal wat ervaring heb met verschillende stijlen. Maar het begon na korn en LB met disturbed op aanraden van vork.

Ce-El-Wan 05-08-2002 22:10

Citaat:

jnieuwelaar schreef:

daarom staat het ook tussen haakjes. hmm hoe lang fiets ik hier al op het forum rond, anderhalf jaar? Nou zo lang luister ik naar metal. Vind dat ik nogal wat ervaring heb met verschillende stijlen. Maar het begon na korn en LB met disturbed op aanraden van vork.

anderhalf jaar? mmm... k luister al bijna 10 jaar metal :D, en laten we zeggen al 5-6 jaar ook echt heel actief luisteren... Dus k kan van mezelf wel redelijk zeker weten dat ik ervaring heb met behoorlijk wat stijlen :D :p

Stevill 05-08-2002 22:17

Citaat:

jnieuwelaar schreef:

en op welk tijdstip werd je precies cool?

want zo klink je nou wel.

ik pas wel op

jij kent

DAH UNDAHGRAUNDTDTDTFD

zou je het erg vinden als ik dit :rolleyes: doe

jnieuwelaar 05-08-2002 22:52

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:

en op welk tijdstip werd je precies cool?

want zo klink je nou wel.

ik pas wel op

jij kent

DAH UNDAHGRAUNDTDTDTFD

zou je het erg vinden als ik dit :rolleyes: doe

o nee dat vind ik niet erg, maar dan heb je gewoon de posts verkeerd begrepen. Ik probeer helemaal niet de man uit te hangen. Ik leer ook gewoon iedere dag bij hier. Maar wil even aangeven dat er na disturbed bij mij geen houden meer aan was.

jnieuwelaar 05-08-2002 22:53

Citaat:

Ce-El-Wan schreef:

anderhalf jaar? mmm... k luister al bijna 10 jaar metal :D, en laten we zeggen al 5-6 jaar ook echt heel actief luisteren... Dus k kan van mezelf wel redelijk zeker weten dat ik ervaring heb met behoorlijk wat stijlen :D :p

Ja dat bedoel ik dus, ik luister pas 1,5 jaar naar metal. En boeit het. Ja in zekere mate wel, maar ik erger me er niet aan. Alleen mijn bankrekening wel :D

June bug 06-08-2002 11:24

Citaat:

Carn schreef:
ik vind het nogsteeds een leuke band. dan ben ik maar niet true ende evil.
Nou "heersch" je niet meer hoor :P

Shah of Blah 06-08-2002 13:34

wat is er dan zo kut aan disturbed??

Carn 06-08-2002 14:42

"ps. ik vind disturbed vrij saai, en misschien te simpel
(wel leuk als je net begint met drummen ofzo)"

het is niet technisch hoog genoeg, daarom is het saai, het moet minstens niet speelbaar zijn om goed te zijn!

was dat nou weer voor een snot opmerking?

met iets simpels een goed nummer neerzetten is tig moeilijker dan zwaar zitten overplayen

86dagreed 06-08-2002 18:00

Citaat:

Carn schreef:
"ps. ik vind disturbed vrij saai, en misschien te simpel
(wel leuk als je net begint met drummen ofzo)"

het is niet technisch hoog genoeg, daarom is het saai, het moet minstens niet speelbaar zijn om goed te zijn!

was dat nou weer voor een snot opmerking?

met iets simpels een goed nummer neerzetten is tig moeilijker dan zwaar zitten overplayen

helemaal juist.

en zet nooti underground tussen haakjes.
Krijg je problemen mee ;)

Infaustus 06-08-2002 18:03

ik vind disturbed niks..ik hoor het wel eens in de kroeg..maar het spreekt me gewoon niet aan...net als alle andere nu-metal

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32.