![]() |
Nieuwe Disturbed
voor de mensen die disturbed een leuke band vinden, er is een mp3tje online van "prayer" , de eerste single van de nieuwe cd, download em hier:
http://www.disturbed1.com/prayer/disturbed_prayer.mp3 |
redelijk. ik vind het wel een leuk nummertje
ik vind disturbed zoiezo leuke band, ookal lijkt het op standaard bla bla bla bla en blablablablabla etc. |
ga hem niet kopen, is het eerste bandje waarmee ik in aanraking kwam dat "underground" was.
|
Zo standaard zijn disturbed in principe niet... niet baanbrekend ook, maar er zijn toch wel aparte elementen in verwerkt.
|
De zang is iig zeker apart, maar bij dit nummer stoor ik me er ook een beetje aan.
Heb Disturbed al minstens een jaar niet beluisterd dus kan zijn dat ik weer moet wennen |
ik vind het nogsteeds een leuke band. dan ben ik maar niet true ende evil.
|
disturbed is helemaal niet zo standaard numetal volgens mij hoor..
|
Citaat:
zozo, je luistert net pas muziek :p. disturbed underground? haha. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en op welk tijdstip werd je precies cool? want zo klink je nou wel. ik pas wel op jij kent DAH UNDAHGRAUNDTDTDTFD zou je het erg vinden als ik dit :rolleyes: doe |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat is er dan zo kut aan disturbed??
|
"ps. ik vind disturbed vrij saai, en misschien te simpel
(wel leuk als je net begint met drummen ofzo)" het is niet technisch hoog genoeg, daarom is het saai, het moet minstens niet speelbaar zijn om goed te zijn! was dat nou weer voor een snot opmerking? met iets simpels een goed nummer neerzetten is tig moeilijker dan zwaar zitten overplayen |
Citaat:
en zet nooti underground tussen haakjes. Krijg je problemen mee ;) |
ik vind disturbed niks..ik hoor het wel eens in de kroeg..maar het spreekt me gewoon niet aan...net als alle andere nu-metal
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32. |