Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Wie is de chef? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1771217)

*oma* 09-09-2009 11:26

Wie is de chef?

Deze week is het ook voor de kijker onbekend wie de chef is, wie denken jullie dat de chef is?

P2 09-09-2009 12:09

jij

palindrome 09-09-2009 19:57

Ik denk die autistische/heel erg stille, die zich voordoet als stentbouwer. Op de babybeurs.

*oma* 09-09-2009 22:08

Ja, die denk ik ook inderdaad. Ik kan me niet voorstellen dat een type als hij (zich voor doet) een passie voor koken thuis heeft.

Miss Pannekoek 14-09-2009 11:30

En jawel, het was Dave! *O*

Ik had t goed haha, al na dag TWEE!

Ben benieuwd naar vanavond... nieuwe ronde, nieuwe kansen :D

Corinne 14-09-2009 13:27

Gaan ze nu elke week doen dat de kijker niet weet wie de chef is?
Dat zou wel beter zijn!

De eerste keer dat ik keek dacht ik ook dat het voor de kijker geheim zou blijven, maar toen bleek dat de kijker wel wist wie de chef is.
Toen vond ik het eigenlijk niet zo leuk, maar als nu elke week de chef geheim blijft, is het nog wel leuk om terug te kijken als er verder niks op tv is :cool:

Oh, ik dacht trouwens ook dat het Dave was, maar dan omdat hij de kleinste keuken heeft!
Al die chefs hebben thuis een kleine keuken volgens mij.

Sabje 14-09-2009 18:18

Citaat:

Corinne schreef: (Bericht 29667226)
[...]
Al die chefs hebben thuis een kleine keuken volgens mij.

Dat idee heb ik ook. :P Maar ja, ze eten toch op hun werk dus waarom zouden ze thuis een hele grote keuken hebben..

Corinne 14-09-2009 18:40

Citaat:

Sabje schreef: (Bericht 29668563)
Dat idee heb ik ook. :P Maar ja, ze eten toch op hun werk dus waarom zouden ze thuis een hele grote keuken hebben..

Ja precies. Volgens mij heeft een van de echte chefs dat ook wel een keer gezegd ;)

Over deze week:
Voorlopig denk ik dat het Sjon is. Itt Nico vond hij niet ieder gerecht lekker, ja erg lekker. Gewoon lekker ja.
En die andere jongen vond ik nog een beetje stil, dus daar heb ik nog niet echt hoogte van gekregen.
Maarja, ik heb de keuken van Sjon nog niet gezien, dus misschien verander ik in de loop van de week nog wel van mening ;)

palindrome 15-09-2009 16:18

Ik denk dat het Ricardo is deze week. Houdt zich expres nogal afzijdig. Nico blaast te hoog van de toren, is een beetje te aanwezig. En John vind het gewoon leuk om te koken. En Tally had een veel te duur huis.

Miss Pannekoek 15-09-2009 21:19

Dat HUIS van die Nico!?
En dat van Tally ook trouwens... een stoomoventje, twee bordenwarmers... alsof t nix is!
En ik ga voor Ricardo, de rest doet weer eens teveel zijn/haar best...

Dr. Durrr 16-09-2009 16:05

Vind het concept nu eigenlijk nog wel iets leuker.. Dan blijft er zelf ook nog iets te raden over..

Corinne 16-09-2009 20:17

Ik blijf nog even op Sjon. Z'n keuken was niet overdreven groot zoals bij die andere twee.
En die verschillende kleuren snijplanken... Een doorsnee mens boeit dat volgens mij niet zo veel, voor een kok betekend dat denk ik veel meer.
Maar ik ben toch ook wel benieuwd naar wat Ricardo morgen doet.

palindrome 17-09-2009 11:04

Ik denk niet dat John (zo schrijf je het toch?) de chef is. Zijn keuken was veel te uitgebreid en teveel design zoals die snijplanken. Een echte kok kookt zo weinig thuis, dat hij/zij helemaal geen waarde hecht aan dure spullen en alleen maar basics heeft. Verder gooit een echte chef zoals al gezegd werd door de kandidaten geen groentes weg die hij voor de saus gebruikt. Ook stampt een echte chef zelf zijn aardappelpuree en doet ie het niet met een staafmixer. Verder liet hij echt teveel steekjes vallen, vlees was droog, saaie opmaak, vistimbaaltje beetje mislukt. Wel een echte hobbykok :)

Ik weet bijna zeker dat het Ricardo is. Hij kijkt ook niet echt alsof ie er erg veel zin in heeft om mee te doen met het programma, dus misschien is hij wel gepusht door zijn baas (Y) De anderen vinden het wel echt leuk om mee te doen.

Nico is soms wel hilarisch.

Corinne 17-09-2009 12:29

Citaat:

palindrome schreef: (Bericht 29678102)
Ik denk niet dat John (zo schrijf je het toch?)

Oh, dat zou best heel goed kunnen :o

Hij zei van te voren al dat dat zijn tactiek zou worden, dat hij het niet helemaal perfect zou doen. Voor een hobbykok vind ik dat juist erg dom, want de hobbykok wil als de echte chef overkomen, dan ga je toch niet expres steekjes laten vallen.
Maargoed, misschien is John ook wel gewoon dom bezig geweest ;)

Nicolaas 17-09-2009 16:39

De opnamedagen waren erg leuk. We hebben heel veel plezier samen gehad. Ook bij de uitzending van gisteren met John als kok.
Ik denk dat mensen zich niet moeten blindstaren op hoe groot de huizen en keukens zijn. Misschien is de partner wel een succesvolle zakenman of vrouw? :-)

Veel plezier vanavond met kijken .... en vrijdag bij de finale.

Groetjes
Nico

*oma* 18-09-2009 13:32

Citaat:

Nicolaas schreef: (Bericht 29679253)
De opnamedagen waren erg leuk. We hebben heel veel plezier samen gehad. Ook bij de uitzending van gisteren met John als kok.
Ik denk dat mensen zich niet moeten blindstaren op hoe groot de huizen en keukens zijn. Misschien is de partner wel een succesvolle zakenman of vrouw? :-)

Veel plezier vanavond met kijken .... en vrijdag bij de finale.

Groetjes
Nico

:D

*oma* 21-09-2009 19:09

Ricardo was de chef!

Corinne 23-09-2009 14:10

En wat denken jullie van deze week?

*oma* 24-09-2009 07:38

Ik denk die ene man, weet niet meer hoe hij heet. Volgens mij had hij een rood shirt aan.

Ieke 24-09-2009 20:04

Die van vandaag is iig de chef niet, maar de rest van de week heb ik niet gezien dus kan ik ook niet iets zinnigs over zeggen.

Corinne 26-09-2009 22:13

Ik zat heel erg te twijfelen tussen Josef en Ed, uiteindelijk was ik toch voor Josef gegaan, dus ik had het goed deze week! :o

*oma* 27-09-2009 11:42

Ik dacht uiteindelijk dat het Joke was :(

palindrome 29-09-2009 20:11

Ik denk dat het Micha is deze week.

Vorige week wist ik het trouwens echt niet, ik gokte ook op Joke.

Corinne 29-09-2009 23:29

Ik denk Roland

AlopiA 30-09-2009 22:46

Vorige week heb ik het een keer gezien! De aflevering dat Joke ging koken. En toevallig de uitslag ook nog op de herhaling gezien maandag. Dat het Joke niet was stond voor mij vast, ze deed een paar dingen die een kok echt niet zou doen. Ik dacht in eerste instantie dat het misschien Cora was, maar later toch overgestapt naar Josef vanwege zijn taalgebruik over bepaalde dingen. Dus uiteindelijk had ik het toch nog goed! Ik vind het duizend keer leuker nu je als kijker ook niet weet wie de chef is (y)

Corinne 02-10-2009 21:02

Er was zelfs niemand die Roland een pannetje had gegeven :eek:

cenerentola 03-10-2009 17:00

Ik vind het jammer dat alle afleveringen steeds op elkaar lijken. Ik weet het nu wel, ik ben afgehaakt.

Corinne 03-10-2009 20:08

Ja, ik kijk het vaak terug op internet als ik toch niks beters te doen heb, of nog een half uurtje over heb voordat ik naar m'n werk moet ofzo.

Wat ik ook jammer vind is dat bijna de eerste helft voor de reclame alleen maar wordt laten zien hoe het huis van de chef van die dag eruit ziet.
Wat boeit mij dat nou hoe de woonkamer is en de tuin... De keuken vind ik wel interessant, maar die zie je ook genoeg als ze wat meer laten zien hoe de chef aan het koken is.

Corinne 09-10-2009 21:42

Zijn er nog mensen die kijken?
Ik had het deze week weer goed *O*

*oma* 10-10-2009 11:15

Ik heb deze week maar één aflevering gezien, dus ik heb geen idee

Miss Pannekoek 13-10-2009 11:37

ik dacht écht dat t Jeanet was vorige week... -O- Maar helaas...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37.