![]() |
Ipod & Itunes
Ik heb een nieuwe laptop gekocht, en dus opnieuw Itunes geļnstalleerd. Als ik m'n Ipod aan de laptop aansluit dan komen de nummers niet automatisch in mijn I-tunes bibliotheek. Die is nu dus nog leeg.
Iemand enig idee hoe ik dit kan doen? Ik durf niet te synchroniseren, want straks ben ik al m'n muziek kwijt. |
Dat kan niet met iTunes. Je moet podplus of yamipod downloaden en daarmee kan het wel.
|
Citaat:
Citaat:
|
Inderdaad iTunes syncrhoniseert enkel iTunes nara iPod en niet omgekeerd. Het beste is gewoon manueel van je oude computer de muziek kopiėren naar je nieuwe (als je geen nummers uit de iTunes Music Store hebt); in het andere geval moet je met die nummers nog vanalles uithalen om ze te laten werken op die computer (maar wat exact kan ik niet zeggen).
|
Volgens mij kun je de liedjes die verschijnen in de mediatheek van jouw iPod verslepen naar iTunes, of heb ik het nou mis?
|
Nee je hebt een programma nodig;)
|
Het hangt er vanaf of je je muziek hebt laten kopiėren naar de iTunes library of dat je ze vanaf een plek op je harde schijf in iTunes hebt gesleept.
Als je je muziek hebt laten kopiėren naar de library van iTunes kan je de map van je iTunes library kopiėren en op je nieuwe laptop zetten. Dit is wel erg vervelend, en ik heb er ook echt lang over gedaan voordat ik het voor elkaar had. (De apps van mijn iPhone wilden niet mee-gekopieerd en de muziek deed raar.) Uiteindelijk heb ik alles opnieuw in de library gezet, was vele malen sneller dan al de ingewikkelde trucjes van internet :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42. |