![]() |
Saaien met je onderbroek, saaien met je hemd #688
*O*
(maar stiekem is het een kuttitel :o) |
Yeah.
|
Oh ja, en:
Lisa 77 *Miekjuh* 67 fizzle-fluffy 49 Chick Rock 46 Rationeel 39 Laisve 25 Paranoide 21 imène 21 Pippeloen 18 Tink* 16 Quis 16 TopDrop 15 Barabas 11 Archont 7 flyaway 7 Sarah 7 Kazet Nagorra 7 Missy 7 Philosophy 6 Stefenootje 5 Commendatore 5 Lucky Luciano 4 Kunst 4 Allure 4 ecnelis 3 Jaeger 2 Martiño 2 Matige Muis 2 Havock 2 Dark Phoenix 1 ggcy8 1 Rode Panda 1 Absinthe 1 drukknoopje 1 grl 1 |
Citaat:
|
Waar slaat de titel op? :p
|
omg veel posts -O-
|
Oh, en Minke, mijn toneelvereniging heeft op 2, 3, 9 en 10 oktober uitvoeringen in Roermond. Ik speel zelf niet mee, maar het wordt wel erg goed (tenminste, als ze dit niveau blijven aanhouden). Zin om te komen kijken?
|
Citaat:
|
al? :o
|
hola
|
Citaat:
Ik vond dat eigenlijk nooit zo'n leuk liedje namelijk. Maar ik zag dat er geen nieuw topic geopend werd en dit was het eerste dat in mijn hoofd sprong. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu ga ik slapen! Fijne nacht nog! |
Ik ga ook mijn bed in.
We pm'en ja! Welterusten voor nu! |
Citaat:
|
Hahaha ja. Hola is jouw woord :) (Y)
|
ik zei het net pas in laatste saaiheidtopic ;)
|
Hola!
|
Citaat:
|
off to bed
|
Vroeggg
|
Dat is het.
|
Mijn basisschool heeft volgend jaar reunie *O*
|
Zooooo.. Het nare is dat ik me vandaag voor schoonmaken heb ingetekend dus ik mijn eigen gemaakte zooi mag opruimen. En er is me toch veel barversiering. :(
|
En ik moet vandaag mee met de intregratiecommissie naar het koor van stomme chickie. :( Dat bedacht ik me gisteren pas, noes.
|
Citaat:
En ga je erheen? |
Ik had ook een keer een reunie paar jaar terug, dat was echt vet kut, maar toen was iedereen ook nog niet zo oud. Het is leuker als iedereen werkt en kinderen heeft enzo.
|
Citaat:
|
Oh bij ons was het toen georganiseerd door twee leerlingen zeg maar en zonder leraren en ze hadden bij iedereen een brief in de bus gedaan. :p
|
Citaat:
Ja ik ga er zeker heen want het was een toffe school :y |
jezus, ik herken nog maar 1 juf van toen ik er zat :D
|
hoi
|
hallo
|
he flyaway, was er gister wel een uitzending van gtst? staat niet online!!
|
Ik zou niet naar een reunie van mijn basisschol gaan denk ik :P
Mijn middelbare school heeft elk jaar een reunie, maar dan wordt gewoon een feestzaal/discotheek afgehuurd, dus allemaal niet per klas of wat dan ook. |
Hallo :cool:
|
Hallo liebling!
|
:bloos:
Ik zit hier met duisent mensen, niemand praat en je hoort alleen maar getyp. Maar mijn huiswerk is af hihi. Super goed he jongens :bloos: Hebben jullie nog iets leuks meegemaakt vandaag? |
Oh dat is nou de universiteit, lieffie :P En als mensen wél praten en jij wil werken, erger je je kapot eraan ;)
|
Nou ik zit anders op het hbo schatje.
|
Dat telt niet :(
|
:cool:
Ik vroeg toch of jij nog iets leuks had gedaan, of uberhaupt iets had gedaan :( |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben al naar college geweest! Van 9 tot 11! Viel tamelijk tegen :o En ik zou eigenlijk om 1 uur bij een gesprek zijn maar dat is nou half drie geworden dus ik zit een beetje te chillen ofzo. |
Hihi nee, maar misschien had je pas later deze dag plannen, daarom dat laatste stukje er achteraan. :o
Oh gezellig! Ik heb om half 3 pas weer college, dan kunnen we lekker samen chillen. |
Nah ik moet wel zo weg hoor ;)
En ik wil vanavond naar mijn vereniging gaan want ik ben duisentlang niet geweest en ik had de hele week zin maar vandaag niet meer :o :( |
Dat is helemaal niet leuk :(
Het is vast wel leuk als je er eenmaal bent :) Eventjes een beetje moed verzamelen en dan heb je je gezicht daar ook weer eens laten zien. |
:o :)
Zijn er nog pmbare activiteiten? |
Oh ik moet gaan, spreek je snel!
|
Nou, vroeg opstaan betekent een chagrijnige Jaeger.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41. |