![]() |
enquete
zouden jullie deze enquete in willen vullen voor mijn pws?
Leeftijd: Geslacht: Welke sport(en) beoefen(de) je? ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Hoeveel uren sport je in de week? ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Heb je wel eens een blessure gehad? Zo ja, hoe vaak en waaraan? ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Hoe is die blessure behandeld? ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Denk je dat dit de juiste manier was, of had het achteraf anders behandeld moeten worden? ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Heb je nu nog last van die blessure, of is de blessure volledig genezen? ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
Leeftijd: 17
Geslacht: Vrouwelijk Welke sport(en) beoefen(de) je? Ik heb 5 jaar lang aan wedstrijdzwemmen gedaan. Dit drie keer per week. Hoeveel uren sport je in de week? Twee keer een uur in de ochtend en 1 keer 3 kwartier in de avond. Heb je wel eens een blessure gehad? Zo ja, hoe vaak en waaraan? Nee, nooit. Al heb ik wel eens gezwommen met spierpijn, maar dat kwam niet van het zwemmen. Hoe is die blessure behandeld? NVT. Denk je dat dit de juiste manier was, of had het achteraf anders behandeld moeten worden? NVT Heb je nu nog last van die blessure, of is de blessure volledig genezen? NVT |
Leeftijd: 20
Geslacht: vrouw Welke sport(en) beoefen(de) je? tot 18: skien/snowboarden (1x in week op borstelbaan), tennis, trampoline springen, schermen vanaf m'n 18e: tennis, schermen, poweryoga / pilates vanaf m'n 20e: poweryoga / pilates Hoeveel uren sport je in de week? Op dit moment 2 uur in de week Heb je wel eens een blessure gehad? Zo ja, hoe vaak en waaraan? Ik krijg meestal blessures bij teamsporten waarbij ik veel moet lopen. Met veel (hard)lopen krijg ik last van m'n knieen maar dat komt door slechte schoenen. Ik heb geen goede schoenen omdat ik maar 3 of 4x per jaar die sporten in teamverband beoefen, dus dan kan ik het wel even hebben de pijn aan m'n knie. Laatste blessure was met een korfbaltoernooi voor vriendenteams en ik ben toen door mijn enkel gegaan (voor het eerst). Hoe is die blessure behandeld? - Eerst gekoeld - Toen ging het redelijk goed - Vervolgens ben ik gaan waterskien (onverstandig) - Fysio (want het deed er veel pijn na een waterski val ;)) - Ingetaped (2x door de fysio) Denk je dat dit de juiste manier was, of had het achteraf anders behandeld moeten worden? Ik had eerder naar de fysio moeten gaan. Heb je nu nog last van die blessure, of is de blessure volledig genezen? Ik heb weining last meer van mijn enkel, al heb ik gewoon en zwak onderstel en moet ik braaf oefeningen blijven doen :) |
Leeftijd: 19
Geslacht: Vrouw Welke sport(en) beoefen(de) je? Korfbal Op vakantie badminton Hoeveel uren sport je in de week? Ik sport minimaal 2x in de week. Maandag 1,5 uur en daarnaas nog op donderdag 1 uur. Als het kwa werk uitkomt ook nog een wedstrijd van 2x35 min. Heb je wel eens een blessure gehad? Zo ja, hoe vaak en waaraan? Eigenlijk nog nooit, soms wel is wat last van de enkel Hoe is die blessure behandeld? Gewoon aanzien tot het over is. Denk je dat dit de juiste manier was, of had het achteraf anders behandeld moeten worden? NVT Heb je nu nog last van die blessure, of is de blessure volledig genezen? Niet van toepassing |
zouden jullie deze enquete in willen vullen voor mijn pws?
Leeftijd:21 Geslacht:vrouw Welke sport(en) beoefen(de) je? voetbal Hoeveel uren sport je in de week? uhm donderdag uur trainen en zaterdag wedstrijd van 1,5 uur Heb je wel eens een blessure gehad? Zo ja, hoe vaak en waaraan? ja ik had pas geleden nog een liesblessure dit was de eerste keer gelukkig. ik had te veel gesport. ik had mezelf overbelast ofzo Hoe is die blessure behandeld? ik heb een week rust gehouden en nu heb ik nergens meer last van gelukkig. Denk je dat dit de juiste manier was, of had het achteraf anders behandeld moeten worden? ik denk wel dat dit de juiste manier was. het is snel weggegaan en heb nergens meer last van Heb je nu nog last van die blessure, of is de blessure volledig genezen? volledig genezen |
Heej!
Ziet er leuk uit! Ik ben zelf ook voor mijn profielwerkstuk een enquete aan het houden en als ik je een tip mag geven: google docs (http://docs.google.com). Daar kan je heel makelijke een enquete maken! Als je een voorbeeld wilt zien: hier klikken :P Groetjes Raoul ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52. |